Xeno och No1 har fått nya fans

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
ÅÅÅÅhhhhhh va fint!!!

Det är trevligt med kunnigt folk som inser vilka personer som är viktiga i samhället..... :D

Nu måste man ju bara gasa lite mer käns det som, ingen press alls... :rolleyes:

Någon mer som vill vara med i fancluben? Jag kommer att ta med T-shirts till A-torp i helgen.

:squid

XENOMORF skrev:
ÅÅÅÅhhhhhh va fint!!!

Det är trevligt med kunnigt folk som inser vilka personer som är viktiga i samhället..... :D

Nu måste man ju bara gasa lite mer käns det som, ingen press alls... :rolleyes:

Någon mer som vill vara med i fancluben? Jag kommer att ta med T-shirts till A-torp i helgen.

:squid

åhhh, en t-shirt. Det vore trevligt.. Fast jag är SWT-R Fürsten. Men det är ok va :D

XENOMORF skrev:

Det beror på ifall det står "suporter of" eller "supporter of" på tröjan. :7peta

Jag vill ha en tröja, Patrik! Lidandet är enormt när jag just nu städar garderober och torkar lister istället för att beundra begåvade rr-förare i A-torp. :gråta Min imorgon kommer du inte undan mig! Då kommer jag och ropar: "Hej, Patrik!" och hänger omkring dig med beundrande ögon som vanligt. :hej

Macho Woman skrev:
Jag vill ha en tröja, Patrik! Lidandet är enormt när jag just nu städar garderober och torkar lister istället för att beundra begåvade rr-förare i A-torp. :gråta Min imorgon kommer du inte undan mig! Då kommer jag och ropar: "Hej, Patrik!" och hänger omkring dig med beundrande ögon som vanligt. :hej

Omg. Det här är äckta Kärlek. Iaf. För Macho Woman :D :D

Basse_mollberg skrev:
åhhh, en t-shirt. Det vore trevligt.. Fast jag är SWT-R Fürsten. Men det är ok va :D

Nja.....

Då får du pröjsa för den he he....

nädå, det går väl att lösa, kom förbi i depån någon gång bara och säg det magiska lösenordet "elefantarsle" tre gånger så är t-shirten din! :tummenupp

Macho Woman skrev:

Come and get it!

Fast jag är inte på banan igen förrän på lördag...... :hej

XENOMORF skrev:
Nja.....

nädå, det går väl att lösa, kom förbi i depån någon gång bara och säg det magiska lösenordet "elefantarsle" tre gånger så är t-shirten din! :tummenupp
Jag vill ha en Large...
Elefantarsle ggr 3 :whip Jag tar med din film och sen kan vi mysa lite du å jag :whip

XENOMORF skrev:
Nja.....

Hehe, grymt. Fast det är klart jag betalar. Emn vad står det på den da ?

XENOMORF skrev:
Nja.....

det är ju jag som är Xeno :D jag måste ha en tröja :öl
pris, plats, tid?

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back