Xbox 360?

Muerte skrev:
vet att för en kille så stannde hans x-box 360 efter ca 1 timmas spelande. den bara låste sig och började brumma som fan... fick stänga av den och låta den vara en stund för att kunna spela igen. det ser ut som den får värme problem efter en stunds spelande

:corn

Edit: Dubbelpostar denna; Senaste nytt om 360:n

Last edited:
Hade vi ingen ps3 tråd också? Iaf angående playstation 3 och det mest väntade spelet enligt mig, nya metal gear.

"Kojima sa att bara håret under näsan på snake använder lika många polygoner som en hel soldat i MGS3 och vidare så har håret på huvudet sextio tusen olika punkter för att beräkna fysiken vid rörelse."

honkiie skrev:
Hade vi ingen ps3 tråd också? Iaf angående playstation 3 och det mest väntade spelet enligt mig, nya metal gear.

"Kojima sa att bara håret under näsan på snake använder lika många polygoner som en hel soldat i MGS3 och vidare så har håret på huvudet sextio tusen olika punkter för att beräkna fysiken vid rörelse."

Bra att Sony lägger krutet på de viktiga detaljerna. Jag har fan fått nog av low-poly-mustascher! :mad:

Halogen skrev:
Bra att Sony lägger krutet på de viktiga detaljerna. Jag har fan fått nog av low-poly-mustascher! :mad:
appapp, konami om jag få be!

Sen så tror jag att resten av spelet kommer vara flera gånger så välgjort som snakes mustasch. Solid spelen har än inte gjort mig besviken, inte det minsta.

Back