xbox 360

Captain_Insane

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR-750 (sold) Kawasaki ER-5 (BILLIG) Husaberg FS (lånad)
halloj, sitter och lurar på om jag ska inhandla en box, frågan är bara det där med core system och premium, man får lite trådlöst nått satans headset och en hårdisk till...

behöver man det? va ska man med fjuttiga 20gb till?:va
alltså kan man spara spel osv utan hårdisk eller är det som playstation man måste köpa ngt minneskort eller sånt trams..

jaja tacksam för svar iaf...

gott mos

Premium .. inget snack, fråga inte ens varför bara gör det. Allt annat är att lura sig själv.

Konstigt nog måste man ha något trams (hårddisk eller minneskort) att spara saker på, de har fortfarande inte lyckats lura ut hur man ska kunna använda luft som lagringsmedia.

Smeddie skrev:
2489858 Premium .. inget snack, fråga inte ens varför bara gör det. Allt annat är att lura sig själv.

Konstigt nog måste man ha något trams (hårddisk eller minneskort) att spara saker på, de har fortfarande inte lyckats lura ut hur man ska kunna använda luft som lagringsmedia.

mjo fast jag har ju en 120gb liggandes här, kan man inte göra som med gamla xboxen att man slänger i den? har ju kommit lite chippade varianter på blocket nu... chippat core = 3200:- chippat premium =4500:- och kan man använda vanlig hårdisk så är det lixom 1300:- för trådlös kontroll ochg headsett..

Captain_Insane skrev:
2491375 mjo fast jag har ju en 120gb liggandes här, kan man inte göra som med gamla xboxen att man slänger i den? har ju kommit lite chippade varianter på blocket nu... chippat core = 3200:- chippat premium =4500:- och kan man använda vanlig hårdisk så är det lixom 1300:- för trådlös kontroll ochg headsett..

Vore det så enkelt så skulle det givetvis inte vara så stor prisskillnad. Så ett premium är fortfarande det du ska ha.

Dee_cati skrev:
2492987 Vore det så enkelt så skulle det givetvis inte vara så stor prisskillnad. Så ett premium är fortfarande det du ska ha.

vem har sagt att det ska vara enkelt? jag undrade mest om det var knäckt, för ska man ändå chippa så nöjjer man ju sig inte med 20gb HD

Captain_Insane skrev:
2500885 vem har sagt att det ska vara enkelt? jag undrade mest om det var knäckt, för ska man ändå chippa så nöjjer man ju sig inte med 20gb HD

Jo på 360:n så lär du få lov att nöja dig med 20gb .. iaf än så länge.

Microsoft nya Xbox till sveriges bästa pris ett måste för dig som älskar spel, film, mp3 mm. Med multi-X chip som gör om ditt firmware. Chipet kan du själv uppgradera. Och uppdateringen tillåter dig att kunna köra dina egna kopior.

Manual för Live-installation.
Manual för säkerhet samt garanti.
Xbox 360 konsol.
Trådlös Xbox 360-spelkontroll.
Xbox 360-headset.
Xbox 360 S-Video AV Cable.
Power Unit.

Vi kan inte garantera att Xbox-Live funktionerna fungerar som dom ska eftersom Xtreme uppdateringen inte är något som stöds av microsoft.

Pris: 4350.00

http://www.billigakonsoler.se/

Minispy SATA Harddrive Adapter

Enkelt kitt för dig som själv vill uppdatera din 360 firmware

Pris: 180kr

Bara att släng på en SATA hdd så har du en 500Gb om du vill det.

vikto000 skrev:
2502224 Microsoft nya Xbox till sveriges bästa pris ett måste för dig som älskar spel, film, mp3 mm. Med multi-X chip som gör om ditt firmware. Chipet kan du själv uppgradera. Och uppdateringen tillåter dig att kunna köra dina egna kopior.

Manual för Live-installation.
Manual för säkerhet samt garanti.
Xbox 360 konsol.
Trådlös Xbox 360-spelkontroll.
Xbox 360-headset.
Xbox 360 S-Video AV Cable.
Power Unit.

Vi kan inte garantera att Xbox-Live funktionerna fungerar som dom ska eftersom Xtreme uppdateringen inte är något som stöds av microsoft.

Pris: 4350.00

http://www.billigakonsoler.se/

Minispy SATA Harddrive Adapter

Enkelt kitt för dig som själv vill uppdatera din 360 firmware

Pris: 180kr

Bara att släng på en SATA hdd så har du en 500Gb om du vill det.

lite smygreklam därja... hehe

ajja najs iallafall att det går.. jag har nu köpt en box iallafall! någon som har koll på vilket program och vart man kan hitta det helst gratis för att kunna köra windows media server. jag får det inte att funka... kopplingen mellan box och dator funkar fint! jag kan nämnligen kolla på bilder och spela mp3 men det där andra funkar inte... :rolleyes:

Captain_Insane skrev:
2505007 lite smygreklam därja... hehe

ajja najs iallafall att det går.. jag har nu köpt en box iallafall! någon som har koll på vilket program och vart man kan hitta det helst gratis för att kunna köra windows media server. jag får det inte att funka... kopplingen mellan box och dator funkar fint! jag kan nämnligen kolla på bilder och spela mp3 men det där andra funkar inte... :rolleyes:

§1.1 Använd Google. (hjälper med allt)

§1.2 Anslut din Xbox360 till väggen

§1.3 Anslut din Xbox 360 till nätverket

§1.4 Ladda ned nya firewaire (stavning?)

§1.5 Spela och njut

§1.1.2 Se till att den är chippad

Han/Du ville veta var och hur. Gjorde ingen reklam utan sade var och hur bara.

http://www.torrentz.com/search_xbox-360 :notme

//Stenberg

Last edited:
vikto000 skrev:
2505492 §1.1 Använd Google. (hjälper med allt)

§1.2 Anslut din Xbox360 till väggen

§1.3 Anslut din Xbox 360 till nätverket

§1.4 Ladda ned nya firewaire (stavning?)

§1.5 Spela och njut

§1.1.2 Se till att den är chippad

Han/Du ville veta var och hur. Gjorde ingen reklam utan sade var och hur bara.

http://www.torrentz.com/search_xbox-360 :notme

//Stenberg

eum förstod inte riktigt hur det där skulle hjälpa mig med windows media center, man behöver ju knappast chippa boxen för att köra det eller?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT