Xbox 360 torrentsida

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
Nån som vet nån bra torrentsida som har Xbox 360 spel?.

Har redan revulutiontt

Ja torrentleech.org som Dufva säger är väl en av dom bättre?
Dock krävs en invite.

Ni som har flashat/chipat er 360, går det att spela över Live med brända spel eller? Och hur är det med garantin? Har 2 stk 360 som har gått sönder på 5 veckor och det känns ganska farligt om man nu inte skulle få den lagad p.g.a ingrepp i maskineriet.

Det går att spela live. NME chippet stänger av sig automatiskt när du har en orginal skiva i. Men har du däremot en bränd så skulle jag inte köra live

Ni som har flashat/chipat er 360, går det att spela över Live med brända spel eller? Och hur är det med garantin? Har 2 stk 360 som har gått sönder på 5 veckor och det känns ganska farligt om man nu inte skulle få den lagad p.g.a ingrepp i maskineriet.

Har du haft sådan strul med boxen??

Du kan få en invite till bitgamer om du vill, där finns det en del spel till konsoller..

Jag har flashat min box och det går att köra brända spel över live, skulle dock inte sträva efter det då man inte vet om xbox sparar en "markering" på min box som gör att den kan bli obrukbar på live vid senare uppdatering / tillfälle.

Jag tar mycket gärna några invites till olika torrentsidor, och ni behöver inte vara oroliga för att jag inte klarar ration. Är det sedan någon som behöver invites till Bit-HDTV trackern så har jag en men kan skaffa fler. (Ligger på 1,2TB upploaded och 5.xxx i ratio)

Min mail om någon är vänlig och ger invites: tommy_a_86@hotmail.com

Edit: Förövrigt om någon vill ha hjälp med xbox flashning runt piteå kan jag litegranna..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT