XBOX 360 Forza 4 Sporthojs-kamp

• Thread starter Thread starter Snowman89
  • Start date Start date

Snowman89

Guest
Vart lite inspirerad av "PS3 Grand Turismo 5 Sporthojs-kamp"-tråden och tänkte därför kolla ifall det finns någon här som kör Forza 4?

Enklast borde vara att man bestämmer sig för att tex bara köra A-klass bilar och sedan bestämmer någon bana i förväg.

Finns det någon mer här som skulle vara sugen att mötas och köra lite? :)

Finns en klubb, SPHJ, som inte har så många medlemmar men som säkert är intresserade... Den kunde förresten behöva påfyllning ;)

Kort sagt, jag är på. Även om jag inte är nån fantom direkt.

Skickat från min Neo, ursäkta om jag är kortfattad.

Får man köpa och modda ihop vilken bill som helst då så länge den uppfyller A-klass, eller kör man på någon standardbil som man får typ byta däck på eller liknande?:va

Vad är det man måste ha eller gå med i för att spela online mot andra?

Får man köpa och modda ihop vilken bill som helst då så länge den uppfyller A-klass, eller kör man på någon standardbil som man får typ byta däck på eller liknande?:va

Vad är det man måste ha eller gå med i för att spela online mot andra?
Jag har faktiskt aldrig kört online.. Men vettigast är väl att man får bygga ihop valfri bil i A-klassen. Så du får väl ta en D-bil och montera div saker så den blir en A-bil om du vill det.

Förslagsvis ett xbox 360, forza 4, internet och live ;) Nej men enda du behöver är väl xbox live. Hade en länk någonstans där man kan köpa 6månader för en väldigt liten summa. Ska se ifall jag kan hitta den, om någon annan har den så får ni gärna lägga in den :)

Jag har faktiskt aldrig kört online.. Men vettigast är väl att man får bygga ihop valfri bil i A-klassen. Så du får väl ta en D-bil och montera div saker så den blir en A-bil om du vill det.

Förslagsvis ett xbox 360, forza 4, internet och live ;) Nej men enda du behöver är väl xbox live. Hade en länk någonstans där man kan köpa 6månader för en väldigt liten summa. Ska se ifall jag kan hitta den, om någon annan har den så får ni gärna lägga in den :)

Ok, så det är någon typ av abonnemang man behöver? Tja, är det bara billigt så varför inte:D

Japp, det kanske inte är speciellt seriöst eller går tokfort men det är ganska kul att hoppa runt i en Golf eller en Volvo 240 bland Ferrari's och annat dyrt :D

Är man lat tar man en bil som redan ligger i rätt klass.

För att spela online behövs som sagt Xbox Live, kostar typ 69,- för en månad för Guld om man bara vill testa.

Japp, det kanske inte är speciellt seriöst eller går tokfort men det är ganska kul att hoppa runt i en Golf eller en Volvo 240 bland Ferrari's och annat dyrt :D

Är man lat tar man en bil som redan ligger i rätt klass.

För att spela online behövs som sagt Xbox Live, kostar typ 69,- för en månad för Guld om man bara vill testa.
Haha jo precis. Då kan man ju få möta toktrimmade golfar när man själv kör en Ferrari och ändå bli ruskigt ifrånåkt :D

Fast köper man via min "länk" (som jag inte hittat än...) så tror jag man kommer ner till några tior per månad.

Jag är på!!! MEN gör en lista med regler redan nu så man kan förbereda sig (om man nu får använda egen bil)...
Enklast är att köra standard bilar i en klass bara...

Lägg till mig som vän, Softishman heter jag även på LIVE...:yoparty

Hallå alla Forza 4 ägare!
Jag skulle behöva hjälp med att plocka fram några bilder likt denna, men med några andra bilar:

forza51i.jpg

Är det någon som kan hjälpa mig så PMa!

Tack!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...