X-box&PS2 tråden

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Tänkte vi kunde ha en Tråd där vi kunde byta lite spel med varandra

Har ju själv ett cippat X-box men jätte hårdisken i :tungan
Men har tröttna på spelen som ligger på det nu och får dessvärre inte min dator att funka så pass bra att den kan bränna ordentliga spel dom bara Hackar och låser sig

Och nu är jag fruktansvärt frustrerad när Scarface The World Is Yours har låst sig ca 3 spel timmar in MÅSTE ha en fungerande Ver SNÄLLA är det någon som har det

Last edited:
Om du har chippat Xboxen och har en fet disk på den varför tar du inte och för över spelen direkt från datorn till Xboxen?
Du har antagligen en av Xboxarna med den cp-känsliga DVD-läsaren. Jag har samma problem med min Xbox, tvingas bränna filmer i långsammaste läget för att förhoppningsvis kunna spela dem i boxen hehe. Inte så mkt o göra åt saken då faktiskt :( Du kan iof prova med lite dyrare DVD-skivor och bränna lååååångsamt.
Lycka till :)

Jag har en Xbox med apkänslig läsare. Har inte testat jättemycket, men vad jag testat så läser den bara DVD minus skivor (dock brända i hög/normal hastighet).

Edit: Tydligen kan märket ha betydelse också. På min funkar iallafall TDK DVD-R skivor. Andra skivor som jag testat hittar den inte alls. Kör alla mina spel från hårddisk, men samtliga spel låser sig nån gång ibland ändå.

Last edited:
Archan skrev:
2560353 Om du har chippat Xboxen och har en fet disk på den varför tar du inte och för över spelen direkt från datorn till Xboxen?
Du har antagligen en av Xboxarna med den cp-känsliga DVD-läsaren. Jag har samma problem med min Xbox, tvingas bränna filmer i långsammaste läget för att förhoppningsvis kunna spela dem i boxen hehe. Inte så mkt o göra åt saken då faktiskt :( Du kan iof prova med lite dyrare DVD-skivor och bränna lååååångsamt.
Lycka till :)

har provat och det skiter sig iaf....men nu har jag iaf köpt spelet idag FAN va bra det är

sålde precis 3 kg vitt puder för en massa pengar :yoparty

Ngn som kan rekommendera spel till Xbox 360?

funderar på:

Top spin
Ghost recon
PGR 3
MotoGp 3
Lego Star Wars

Rasorblade skrev:
2613488 Ngn som kan rekommendera spel till Xbox 360?

funderar på:

Top spin
Ghost recon
PGR 3
MotoGp 3
Lego Star Wars
Spelar nu,, Need for speed Carbon..
De kan jag rekomendera. Efterföljaren från most wanted.

Rasorblade skrev:
2614116 Vi får fixa till en Spelkväll/glöggafton innan jul nu för motardretarder... eller vad säger du?:D

va fan får inte jag va med kommer piska er grymt mycket bara jag får tag i spelet innan

en backup kopia mottages gärna efter som min brännare är blåst :D

Gottis skrev:
2614252 va fan får inte jag va med kommer piska er grymt mycket bara jag får tag i spelet innan

en backup kopia mottages gärna efter som min brännare är blåst :D

vaddå har du chippat ditt XBOX360 ??:va

Rasorblade skrev:
2614260 vaddå har du chippat ditt XBOX360 ??:va

jaha va fan trodde det va gamla vanliga hedeliga x-box sorry....men NSF Carbon finns väl till det med

men går att köra brända spel i ny med efter lite fix tydligen microstore vet mer :)

Gottis skrev:
2614270 jaha va fan trodde det va gamla vanliga hedeliga x-box sorry....men NSF Carbon finns väl till det med

men går att köra brända spel i ny med efter lite fix tydligen microstore vet mer :)

Har hört att det inte är så säkert ännu med chip till nya...

Rasorblade skrev:
2614278 Har hört att det inte är så säkert ännu med chip till nya...

Firewaren byter du ut i 360 allså inga nya chip så har jag förstått det iaf

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...