X-box eller playstation 2?

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Tjena.

Jag var på Grönan i lördags och då fanns det ett arcadspel som var dansspel. Det såg så jävla kul ut och killarna (det var faktiskt uteslutande killar som dansade omkring) var så jäkla duktiga. Nu har jag kollat upp och det finns mattor och spel till både X-box och Playstation. Men...jag har inte en blekaste om vilket av dem som kan tänkas vara bäst X-box eller Playstation?

X-box och Playstation utan några konstigheter, det verkar ju finnas en del upphottade varianter.

Några förslag? Nedan länkar till både dansmatta och spel......

http://www.kelkoo.se/b/a/ss_dancing_stage_unleashed.html

http://www.kelkoo.se/ctl/do/search?siteSearchQuery=dansmatta&catId=100164013

Är det enbart för att köra detta dansspel som du ska
köpa en konsoll så tycker jag att du ska köpa den billigaste : )

Klart tjejen ska ha en Xbox, helst en chippad sådan så hon kan lyssna på musik, se film, dansa till OCH spela spel på :tummenupp

Annars som Anders säger, den billigaste du kan hitta.

Hmm...Xboxen verkar ha en hårddisk och är förberedd på olinespel, har fyra kontrollportar, är större och klumpigare än Ps2:an. Ps2:an har bara 2 kontrollportar, verkar inte ha hårddisk och är inte förberedd för olinespel. De kostar typ 1400 - 1500 spänn på billigaste ställena som onoff, elgiganten, siba. Ledsnar man fort på dessa apparater och vill som Peter sa ha en tokchippad modifierad xbox alá 3000?

Eller vänta tills våren 2006 och köpa Ps3:an..... Det ska ju vara något helt enormt..... Nej jag tror inte den kapaciteten som finns i den skulle kunna utnyttjas till fullo av mig.

Last edited:
Deadmetal skrev:
Klart tjejen ska ha en Xbox, helst en chippad sådan så hon kan lyssna på musik, se film, dansa till OCH spela spel på :tummenupp

Annars som Anders säger, den billigaste du kan hitta.

Hehe..den här leksaken är inte till dottern!! Den är till mig! Hon kommer troligtvis att låna den och använda den lika mycket som mig, men det är MIN!! :banana

Lotta skrev:
haha...kom hit då!!
Man blir bra svettig, träningskläder som gäller....

I vinter blir det spelturneringar i dans...blandat med poker...

Jag e på, lär ju vara rena rama fettdödaren de där. Så, alltså får du inte va med Lotta....tyvärr.

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2