Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Med rätt grejer kan vem som helst med en någorlunda stadig hand chippa sin boxHanneZ skrev:Gör det själv! Jag hade lött i 10 min förut och klarade av att löda min xbox 1.6. Billigt o bra!
HanneZ skrev:Rätt grejjer? En 25 kroners lödkolv och lite lödtenn för en fem krona funkade fin fint. Ta en kall innan ifall du är skakig på hand.
HanneZ skrev:Känner inga i borås
H4 skrev:Själv har jag tänkt köpa ett chip som heter Xecuter 2.2. Sägs vara bland de bästa.
Den bästa är dock den senaste Xecuter, ingen aning vad den nya modellen heter.
Aladdin live, innebär det att man kan spela xbox live med det här chippet?
Alltså brända spel, inte orig spel.
BlackArmy skrev:Vad jag vet så finns det inte något chip som man kan spela live med utan
man måste kunna stänga av chippet för att spela live......sen hur det går med brända spel vet jag inte men om det är en .ISO så lär det väl funka??
H4 skrev:Nja, helt omöjligt då man måste stänga av chippet. Om man vill ha live köper man några orig spel som man vill lira över nätet... skaffar xbox live och har resten brända spel.
BlackArmy skrev:Jo men jag menar att om du bränner en .ISO så har du ju igentligen bara gjort en kopia av orginalspelet,den är ju inte rippad eller nåt så jag menar den blir ju som orginalspelet eller??Och då borde det inte bli några probs,men att använda spel som ligger på HDD:n är ju kört eftersom chippet måste vara på för att få tillgång till dom...
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |