www.wemoto.com Erfarenhet av köp?

Jimmye RD

Medlem
Gick med
1 May 2010
Hoj
YAMAHA RD 350 YPVS 84 blå-vit
Undrar om det finns någon med erfarenhet att handla av de som kan dela med sig av erfarenheterna.

Bra eller dålig sida? Håller sakerna de levererar måttet
Är leveranstiden rimlig?

Med vänlig hälsning/ Jim

Har handlat därifrån. Funkade bra. Dock lite lång leveranstid nån gång.

Det är ett av de bästa ställena att köpareservdelar till hojen och jag kan lätt rekommendera dem.
nEgealF.jpg

De brukar vara hyffsat snabba till och med jämfört med svenska handlare.

En av gångerna när jag beställde en sak de inte hade i lager och de skulle vara tvungna att beställa hem till den för mig, så mailade de mig och frågade ifall det gick bra att vänta tills de fick hem saken. De nämnde lite snällt att deras erfarenhet var att den italienska leverantörens uppfattning om leveranstid sällan stämde överens med verkligheten.

Låter ju lovande! :) Då blir det en ny generator-stator till min RD 350 YPVS från de då.
Och klädsel till dynan med så man har nått mer att pyssla med. :)

Mycket bra firma. Har det mesta till det mesta :tummenupp

Oroväckande bra recensioner :) Men kan inte mer än att hålla med handlat därifrån vid tre tillfällen och varit nöjd varje gång.:yoparty

Har också bara bra erfarenheter av dem. Bara att köra.

Bra leverantör , är min huvudsakliga.

Kort leveranstid - det står en färgmarkering om varan finns för direkt leverans och ofta en notering att just denna måste komma från annan leverantör efter beställning.

Gör man två beställningar, en med det som finns på hyllan och inte för direkt leverans så får man iaf en del grejer direkt - men väldigt mycket finns på lager.
Tror jag fick på 3 dagar en gång - till dörren:tummenupp

Ber om ursäkt till TS om jag drar till med ett lite OT-inlägg nu, jag hoppas att det är okej :)

Någon här som har erfarenhet av WRPs och/eller EBCs bromsskivor?
WRP-skivorna kostar 141 EUR (~1255 SEK) på wemoto.com, jag har hittat Galfer skivor för 1995 här i Sverige. Är Galfer värda dom extra kronorna och måste jag köra med Galfers bromsbelägg då också? :va Jag kör enbart gata och kommer göra det kommande säsong också som det ser ut nu.

Back