www.sporthoj.com på RIXFM morgonzoo

MHK skrev:
Ring P1 kan vara bra ibland.... P1 är underskattat!
Jupp, P1 är grymt underskattat! Man liksom en djupare inblick i aktuella händelser... *flum* Sen så har man ett grymt övertag om man skulle hamna i en diskussion: "Jaa, men du vet jag lyssnade på en debatt i P1 igår, och där sa de si och så" :)

Tåbbä skrev:
Jupp, P1 är grymt underskattat! Man liksom en djupare inblick i aktuella händelser... *flum* Sen så har man ett grymt övertag om man skulle hamna i en diskussion: "Jaa, men du vet jag lyssnade på en debatt i P1 igår, och där sa de si och så" :)

Bäst är ju när Täppas tänder till o börjar kalla alla folk som ringer in för både de ena o de andra....

Fats han får inte vara med så mkt nu

Zeb_Macahan skrev:
Vad lyssnar du på om man får fråga? Jag som sitter i en bil hela dagarna anser att P3 är det enda som fyller mitt intresse för musik och samtidigt slipper tjata in all melodifestivalskit i mitt sinne. Morgonpassets Peter är ju bög han med, vad spelar det för roll?

//jaG

Grym ny uppfinning, det allra senaste från Japan: CD-skivan!

cd.jpg

Rix morgonzoo äger, tycker det är konstigt med personer som slutar lyssna bara för att det visar sig att programledaren e gay? Ändrar väll inte showen mycket eller? Trångsynt enl mig. :4skrika

Lyssnar på rix varje morron :)

P3 och DR P3 är det enda som är värt att lyssna på..."fordi, det du hörer, er du selv!" :tummenupp

Zeb_Macahan skrev:
Vad lyssnar du på om man får fråga? Jag som sitter i en bil hela dagarna anser att P3 är det enda som fyller mitt intresse för musik och samtidigt slipper tjata in all melodifestivalskit i mitt sinne. Morgonpassets Peter är ju bög han med, vad spelar det för roll?

//jaG

Jag lyssnar också vanligen på P3.
Bög eller ej spelar väl ingen avgörande roll, men som jag skrev tidigare så var det droppen...

P3 spelar en hel del skit och samma låtar alldeles för ofta, men det är nog fan bara i P3 man får höra hela "Nothing else matters" utan att de fadar ut lagom till solot.
Popnonstop är det bästa programmet, iallafall mellan 6 och 16 på dagarna.

Bara jag som lyssnar på Rockklassiker på morronen (de gånger man lyssnar på radio om mornarna)?

Gustav1 skrev:
Popnonstop är det bästa programmet, iallafall mellan 6 och 16 på dagarna.

Där har du fel! P3 rock äger ju! :rock
Håkan Persson, programledaren är ju kung. Svarar på mail om låtfrågor osv under sänding (ibland iaf) :tummenupp

skoteridioten skrev:
Där har du fel! P3 rock äger ju! :rock
Håkan Persson, programledaren är ju kung. Svarar på mail om låtfrågor osv under sänding (ibland iaf) :tummenupp

När sänds P3 rock då?

Är det bara jag som lyssnar på Lugna Favoriter?? Tycker det inte är så mycket skitpröt och tjafs i den radiokanalen.

hållundan skrev:
Äger ganska mycket om jag inte har helt fel. Är ju ett stenbecksbolag så förutom rix så ägs Metro, Tele2 TV3 osv osv osv. Är ju ett av sveriges största bolag. Lite offtopic.
Men vad gäller rix morronzoo så är de verkligen bra. Har träffat dem och kört dem i Taxi i Åre och även privat så driver alla med roger och de är verkligen säg själva för jämnan inte som många andra komiker som är tråkiga privat och är roliga på tv.
Mer rix åt folket.

zhapod skrev:
Men vänta nu... om det var droppen, då var det väl just avgörande? :va

Jupp, men om det i övrigt hade varit ett program som fallit mig i smaken så hade det inte spelat någon roll.

Som talesättet säger, en droppe fyller inte bägaren, men blir det tillräckligt många så rinner det över till slut.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt