Hur många platser finns det? Funderar också på att anmäla mig på morgonen. Det är väl inte bara licens som får åka?![]()
Nej det är för gathojar. Hoppas på bra väder imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur många platser finns det? Funderar också på att anmäla mig på morgonen. Det är väl inte bara licens som får åka?![]()
Nej det är för gathojar. Hoppas på bra väder imorgon.
.
.Tack för en kul dag! Tyckte att det var årets bästa körning tills sista passet. men nu ligger jag hemma med benet i högläge, skapligt blåslagen. Undrar hur jag känner mig i morgon.
Men jag är inte bitter! Det var grymt kul tills dess.
Undrar bara vad fan som hände.

Tackar för en RIKTIGT bra bandag!!! tur det kom lite regn emellanåt så man han vila upp sig lite.... fler körningar tack...
Jo jag tror att alla blev nöja trots vädret som småskvätte under dagen.
Hör av mig om vi kan få någon extra tid nu under hösten.
K.S.D.R
/ Ola
Eftersom de inte blev så mycket åka för migså han jag ta lite bilder!
http://picasaweb.google.com/100034752730817009111
Håll tillgodo då jag är en riktigt nybörjare fotograf. Vill ni ha bilderna i full storlek går de bra att pm'a.
Jo jag tror att alla blev nöja trots vädret som småskvätte under dagen.
Licens??? farten finns där och rätt som det är...
... HÄNDER DET![]()
(Johan hänger inte med)
Hör av mig om vi kan få någon extra tid nu under hösten.
K.S.D.R
/ Ola

då går det nog åt lite mer motor om jag ska köra ifrån johan...
...han tar ju ikapp allt på rakan...![]()
Du börjar få riktigt bra koll på åkandet! Riktigt go körstil!
Det är ju f*n att man inte kan lära sig åka på det viset![]()

Lite bilder som jag tog med kameran på hojen (väldigt nerskalade).
Har 2 filmer med och de kanske kommer upp längre fram när jag orkat redigera lite.
Lite synd att jag inte hade kameran på vid vurpan, för då kanske jag hade fattat vad som hände.
Tycker inte de ser så sakta ut när man står bredvid!tackar...
...börjar kännas rätt bra, tyvärr så är fegisen i mig rätt stor så det bromsas på tok för mkt....![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |