WTTV - White Trash TV

Jag såg det inte men det pratades om det på jobbet.
Det handlade väl att en gång för länge länge sen, så gick "människan" inte på två ben utan på alla fyra.
Den här familjen har (enligt de själva) alltid gått på alla fyra bara för att...ja för att det inte är säkert att människan ska gå på två ben.. nån sån luddig förklaring hade de.
Varför man har gjort en dokumentär om de nu var för att det har varit en stor hemlighet att de har gått på alla fyra hela livet, typ ingen visste att den här familjen excisterade...

Frågan är, hur håller man nåt sånt hemligt?

skoteridioten skrev:
2632568 Det handlade väl att en gång för länge länge sen, så gick "människan" inte på två ben utan på alla fyra.
Men då hade inte människan knän som låser i rakt läge eller motsatta tummar.

Markus skrev:
2632533 Nu har det hänt igen, men denna gång på TV4. Vad fan är det här liksom, en familj som går på alla fyra istället för upprätt - såg bara sista tre minuterna så jag hajade aldrig varför, är det någon typ av protest?

fy fan

Hela familjen har samma skada på lillhjärnan, vilket gör att de inte har förmågan att gå upprätt.

skoteridioten skrev:
2632568 Jag såg det inte men det pratades om det på jobbet.
Det handlade väl att en gång för länge länge sen, så gick "människan" inte på två ben utan på alla fyra.
Den här familjen har (enligt de själva) alltid gått på alla fyra bara för att...ja för att det inte är säkert att människan ska gå på två ben.. nån sån luddig förklaring hade de.
Varför man har gjort en dokumentär om de nu var för att det har varit en stor hemlighet att de har gått på alla fyra hela livet, typ ingen visste att den här familjen excisterade...

Frågan är, hur håller man nåt sånt hemligt?

Får man göra en vild gissning på att de är jänkare?

/En med liten bildrörsteve

Flamma77 skrev:
2632608 Hela familjen har samma skada på lillhjärnan, vilket gör att de inte har förmågan att gå upprätt.

Helt rätt :tummenupp Jag hörde samma sak när denna familj var aktuella första gången...

Zee skrev:
2632616 Får man göra en vild gissning på att de är jänkare?

/En med liten bildrörsteve

Jag tror inte jag får skriva ut vad de var, men de har inte så krångligt när de skall inta böneposition om man säger så. :)

Markus skrev:
2632723 Jag tror inte jag får skriva ut vad de var, men de har inte så krångligt när de skall inta böneposition om man säger så. :)

De är alltså ateister? Eller kristna!?

Starstriker skrev:
2632736 De är alltså ateister? Eller kristna!?

Dom var turkar.

Som troende muslim tror man dock inte på Darwin och dom vill däför inte bli jämförda med apor. Så läget var lite känsligt.

F.ö. så lärde barnen (det vara bara barnen som inte kunde gå upprätt) att gå bättre och bättre mha lite gå-hjälpmedel som dom tilldelades.

Hassan - grabben lärde sig gå utan hjälpmedel.

Alla barn var f.ö. efterblivna/utvecklingsstörda/retarded på nåt sätt eftersom som ovan sagts lillhjärnan inte var fullt utvecklad.

Sådeså!

mark

Mark skrev:
2632747
Som troende muslim tror man dock inte på Darwin och dom vill däför inte bli jämförda med apor. Så läget var lite känsligt.

Jag är PFFFM (Pretty Fucking Far From Muslim) men föredrar också att helst inte bli jämförd med apa, trots behåringen på mina händer och fötter mm. :mad:

Sjukt kul att folk vågar vara annorlunda och gå på alla fyra dock. :tummenupp

Last edited:
Markus skrev:
2632533 Nu har det hänt igen, men denna gång på TV4. Vad fan är det här liksom, en familj som går på alla fyra istället för upprätt - såg bara sista tre minuterna så jag hajade aldrig varför, är det någon typ av protest?

fy fan

HAHAHaha:D dingdingvärld varning på den.

Markus skrev:
Sjukt kul att folk vågar vara annorlunda och gå på alla fyra dock. :tummenupp
Å andra sidan, är det för att dom har en skada på lillhjärnan kanske det inte är för att vara annorlunda dom valt att inte gå upprätt.

Markus skrev:
2632767 Jag är PFFFM (Pretty Fucking Far From Muslim) men föredrar också att helst inte bli jämförd med apa, trots behåringen på mina händer och fötter mm. :mad:

Du tror inte på Darwin teorin uppfattar jag det som?

Tror du på teorin om Adam och Eva då eller har du nån helt annan teori?

SSB skrev:
2632791 Å andra sidan, är det för att dom har en skada på lillhjärnan kanske det inte är för att vara annorlunda dom valt att inte gå upprätt.

Har de en skada på hjärnan så skäms jag faktiskt att jag ens postade det där inlägget:(, säg snälla att de bara är som typ punkare som vill vara annorlunda.:)

Mark skrev:
2632866 Du tror inte på Darwin teorin uppfattar jag det som?

Tror du på teorin om Adam och Eva då eller har du nån helt annan teori?

Jag vet inte vad jag tror, och just därför har jag ingen vidare lust att diskutera det heller. Tycker ingen av teorierna håller riktigt. Det finns ett talesätt, eller så har jag hittat på det själv?:va

"Om något är för bra för att vara sant så är det inte sant"

Lite så tycker jag om evolutionsteorin, om än jag inte sett någon bättre.

Last edited:
Apropå Darwin, är det någon som vet var man kan köpa den där fisksymbolen med ben på? Jag har en hyffsat fundamentalistisk polare i staterna som jag tänkte skicka en julklapp till.

Nu har jag dragit en slutsats, trådskaparen har lagt in 3 bilder på sin tv, Det han egentligen vill är att "showa" upp sin nya TV, inte gnälla om vad som går på TV!

Grattis till en fin tv!:såjaponken Hoppas du får många fina stunder framför den!:yoparty

ZaXeS skrev:
2633015 Nu har jag dragit en slutsats, trådskaparen har lagt in 3 bilder på sin tv, Det han egentligen vill är att "showa" upp sin nya TV, inte gnälla om vad som går på TV!

Grattis till en fin tv!:såjaponken Hoppas du får många fina stunder framför den!:yoparty

Flash Gordon?

Fan vad kul, mer Förorts-TV:
Grannfejden
Har ni kollat? Sjukt kul. Idag är det om några från Dalarna som hatar varandra, alla verkar lika värdelösa. Några feta, gamla bönder och en heter Bärgar-Lasse. En äcklig alkiskärring med äckliga tonprsbarn (garanterat olika pappor). Fan vad det är kul, risiga miljöer, träningsoveraller, sjukskrivningar, sambo med sonene Henrik, hundar, Shetlandsponny.

:rofl

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...