WTTV - White Trash TV

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Alltså, fan vad jag ibland önskar att jag inte kollade vad som går på femman. Ska det vara så här?

Kanal 5, 2006-10-24 20:52:

Bifogat

• delete fat.JPG
    delete fat.JPG
    24.7 KB · Visningar: 205
Du, jag råkade zappa förbi den där skiten medans jag satt och åt. Det ska fan INTE vara såhär.

fy fan

Ahhahahaha, de enda tv kanaler vi har här är diverse nyhetskanaler. Uppskattar det mer och mer kan jag säga efter den bilden. :D

Jag tror det ligger en hel del sanning i att "Feta människor är mycket sexuella".

När detdär fläsket kommit i gungning lär kroppen jucka av sig själv i en halvtimme efter de är klara..

Markus skrev:
2567876 Alltså, fan vad jag ibland önskar att jag inte kollade vad som går på femman. Ska det vara så här?

Kanal 5, 2006-10-24 20:52:
jag råkade se det när de sa att "hon" inte hade tvättat sig på 14 år :zpy

-Rosen- skrev:
2568867 jag råkade se det när de sa att "hon" inte hade tvättat sig på 14 år :zpy
Det får ju snubben som hade gift sig med sin knulldocka att verka rätt normal faktiskt (samma kanal, tidigare i veckan)

GuW skrev:
2568871 Det får ju snubben som hade gift sig med sin knulldocka att verka rätt normal faktiskt (samma kanal, tidigare i veckan)
de kanske skulle träffas, hon lär ju knappast röra på sig mer :zpy

Nu har det hänt igen, men denna gång på TV4. Vad fan är det här liksom, en familj som går på alla fyra istället för upprätt - såg bara sista tre minuterna så jag hajade aldrig varför, är det någon typ av protest?

fy fan

Bifogat

• apa2.JPG
    apa2.JPG
    18.1 KB · Visningar: 87
  • apa1.JPG
    apa1.JPG
    18.1 KB · Visningar: 79
Markus skrev:
2632533 Nu har det hänt igen...

Jaha, det är så man gör för att få lägga ut bilder för att skryta om sin platt-tv..

..själv passade jag på i platt-tv-tråden men jag kände att det var lite segt att dela skrytutrymme med alla de andra där...'

I morgon kommer min alldeless egna:
"detta-skit-såg-jag-på-min-platta-tv-tråd"

korvgubbe skrev:
2632537 Jaha, det är så man gör för att få lägga ut bilder för att skryta om sin platt-tv..

..själv passade jag på i platt-tv-tråden men jag kände att det var lite segt att dela skrytutrymme med alla de andra där...'

I morgon kommer min alldeless egna:
"detta-skit-såg-jag-på-min-platta-tv-tråd"

Jag vet att du är sur för att du blev blåst på det där Matsushita-skräpet men ta det i hemmabiotråden eller något. Här visas bilder från tv-program av och för Socialgrupp 3 (du vet de där som lärt dig vad du ska tycka och tänka, typ Insider)

EDIT:
För övrigt kommer sannolikt du bli bannad nu, ovan kategoriseras som chaff-s och det är förbjudet oss imellan. :fakta

Ha det så kul på www.stenkastare.se/forum eller var du nu får tillbringa följande månad. :D

Markus har tjöpt ny tv! :banana

För övrigt är det väl inte första gången tv4 visar low brow-underhållning. Typ Stefan & Krister.

Halogen skrev:
2632554 Markus har tjöpt ny tv! :banana

För övrigt är det väl inte första gången tv4 visar low brow-underhållning. Typ Stefan & Krister.

Nä, den är från i mars - den där modellen är ju gammal nu. :mad:

Men varför gick de på alla fyra, var de mix mellan apa och människa eller vad var strulet?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8