wtf...ska det inte vara LÄTT att sälja hojar nu???

skulle sälja min -98 original förra säsongen men tyvärr så var det bara tattare, de kom och tittade och tyckte den var fin mm mm, tog en liten provtur sen hörde de aldrig av sig mer.
tyvärr lagt ut min igen, ombyggd, denna gången blir det inga provturer, har inte köpt hoj som jag ska tanka så andra kan ta sig en nöjestur och sen inte höra av sig mer när dom är "intresserade av att köpa", och "hör av mig imorrn", "ska hämta pengar på banken" mm mm.

blir riktigt trött på såna idioter. ne aldrig mer.

Det är svårt att sälja grejer och man blir ledsen när man lägger ner tid men inte får saker sålda. Dock så är det jevvligt knepigt att köpa en hoj om man inte får känna på den.

Själv tog jag det i 2 steg när jag handlade -05an,killen undanbad sig testpiloter och jag åkte och kikade så allt såg ut som det skulle och alla papper i ordning osv sen gjorde vi upp en dag när jag kunde komma och provköra och handla om allt var som det skulle,eleminerar ju en del testpiloter då det blir lite mer personlig kontakt och man ju begära att få se slantarna innan körning.

Kan ju bli lite bökigt om det är långa avstånd men det är väl ingen som kör långt bara för att få testa utan att handla när det oftast finns hojar på nära håll på firmor.

Henrik

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back