wtf...ska det inte vara LÄTT att sälja hojar nu???

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Fattar inte vad jag gör för fel....har min gsxr 1000 K6 ute för 88k -och inte ett samtal hittills (förutom några som vill byta med båtar, atv och annat skit :gnissla ).:va :va :va

Vad jag kan se på Blocket är det ett skitbra pris....har folk inte råd med finhojar längre? :D

Hur länge har du haft den ute ?

Ibland kan det ta tid att hitta köpare, var lugn och för guds skull.... dumpa inte priset !

Faktiskt...

Säger samma sak.....

O jag undrar vart i annonsen jag skrev att jag vill ha en båt ?! :va

sålde min gixxer 1000 01:a i helgen tog 12 timmar annonserade bara på sporthoj och gixxer.se .tror det kan vara svårare m nyare hoj eftersom priset hamnar närmare en ny hoj

Hur länge har du haft den ute ?

Ibland kan det ta tid att hitta köpare, var lugn och för guds skull.... dumpa inte priset !

1,5 vecka drygt....har aldrig varit med om att det varit helt dött, i synnerhet med tanke på vädret. :confused:

sålde min gixxer 1000 01:a i helgen tog 12 timmar annonserade bara på sporthoj och gixxer.se .tror det kan vara svårare m nyare hoj eftersom priset hamnar närmare en ny hoj[/QUOT

Tja kanske har du rätt....nyare hojar till budgetpris är tydligen ändå för dyra för de flesta.

låna den till mig istället :tungan någon tattare valde att meja ner mig idag...

Last edited:
Haha...ja det här med byten är poppis...kreativiteten flödar. :tummenupp[/QUOTE skrev:
Helt otroligt.. :D Fast det värsta jag har varit med om va förra året när en "vitlök" ringde klockan tre på natten och fråga om jag vill "bytta min Minimoto mot en finfin micra och en laptop" :näsblod

Respekt kallas det.... jäfla pucko :D

Problemet är att folk tror de kan få nästan nypris för beggade hojar... en 2 år gammal båge kan man inte få lika mycket för som en sprojlans någon satt sig på i 10 mil. Köpte min sprojlans för 109 och en lätt beggad sådan hamnar under hundringen...

Tycker det kan vara med bytesförslag, ibland kommer man på att man kanske endå behöver en travhäst/båt som man alltid önskat sig och då fungerar det ju.

Men skriver man "Inga byten" så är det klart trist om man får massa mail om hästar.

Ett tips till trådstartaren, sänk priset så det är lika lågt som den billigaste på blocket, och sen när folk kommer och tittar på den så låter du dom inte pruta ett skit så får du den nog såld till ett normalt pris endå.

Har en kollega som fick ett alldeles unikt bytesförslag.

Gissa!!!!

Rätt!! Travhäst var det:rofl

Hade han tagit den i inbyte mot kamelen då?

Men mickemeduza är nog inne på rätt spår. Priset är lite för nära vad man kan köpa en ny för och då väljer nog många en ny istället. Dessutom får dom finansiering ordnad om dom köper ny.

Sen är dröjer det nog nån vecka till innan säljsäsongen är som bäst.

allvarligt???? Vad hände?

En lirare i lätt lastbil som valde att byta fil utan att titta vid rödljuset när man kommer upp från tunneln till gullmarsplan, heldraget var det med.

Han satsa fullt med stort rattutslag :mad:
Jag klara mig med svullet knä och stukad tummen.
Hojen är ju helförsäkrad så den kikade jag inte ens på :tungan

Problemet är att folk tror de kan få nästan nypris för beggade hojar... en 2 år gammal båge kan man inte få lika mycket för som en sprojlans någon satt sig på i 10 mil. Köpte min sprojlans för 109 och en lätt beggad sådan hamnar under hundringen...

Så du tycker 88k är dyrt för en svensksåld K6??? :confused: Ok att den är original och rullat 1400 mil men tittar man på Blocket så är priserna klart mkt högre.

Spelar det någon roll att den är svensksåld när de byggs i asien? :va

skulle jag köpa en till sukki så är jag ute efter en moppe där allt e klart..slipon/system mappad och klar med godis..

Org innebär en del jobb och väntan på bänktider osv..

Spelar det någon roll att den är svensksåld när de byggs i asien? :va

i sverige e folk allergiska mot importhojar..sen att dom alla kommer från samma fabrik gör ingen skillnad..

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back