Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man tackar!!!
Ja nu är man snart så gammal att enda trösten är att Doktorn och Fille är några sekel äldre....
Ja tillsammans är vi nog det...![]()
NU glömmer du att Fille gick i blöjor samtidigt som jesus....hörde att han hade ett par kvastfeningar som husdjur....dom vart visst ihjältrampade av hans mammut...![]()
Vid den åldern grattar man inte, man beklagar sorgen.
Ett steg längre ner i gropen Kapten!
Men grattis ändå skäggis!
Man kommer med fasa ihåg frågan: "Hur känns det att fylla 40?"
Svaret blev: "Som att se bilen passera 10000 mil, d.v.s. gammal, värdelös och snart i behov av reparationer"
NU glömmer du att Fille gick i blöjor samtidigt som jesus....hörde att han hade ett par kvastfeningar som husdjur....dom vart visst ihjältrampade av hans mammut...![]()
Som ägare av en 30 år gammal dieselmerca förstår jag inte vad du menar.
10 000 mil -> Aaaah!! Äntligen inkörd, dags att byta olja och släppa hämningarna.
Jag kan ha fel.......![]()
Har du vågat kolla bilen undertill? Där kan det vara rött som en 1:a maj demonstration. Du kanske har tillgripit den K-märkta reparationsmetoden: Blymönja.
Blymönja är ju f.ö. finkultur. Speciellt om den appliceras fläckvis på dörrsidor, framskärm, motorhuv och dylikt. I kombination med grön Wunderbaum, rävsvans och elektrisk julgran ger det en utstrålning som är tidlös och ej går att förväxla.![]()
Självklart har jag kollat under bilen.
Jag har aldrig förstått meningen med att ha rost på en bil, det är ju som att ha röta i en träbåt. Helt meningslöst.
Fast den här mercan är ju iof rätt ny, bara 30 år. Precis skattebefriad. Så nu är prövoperioden över sas. Nu kan man börja åka.![]()
Ställ dig som en saab så får du se![]()
Självklart har jag kollat under bilen.
Jag har aldrig förstått meningen med att ha rost på en bil.....
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |