WSS SUPERSTOCK 1000 Silverstone

Guigliano hade lite flyt vid bakhjulsåkningen i slutet, kunde slutat riktigt illa!
 
Rätt. Ramen är original, men får modifieras, vilket man troligen gör med stor försiktighet. Gäller även motorblocket.

Egentligen tycker jag att idén med Superbike har gått förlorad. Det vore fan så mycket roligare och fascinerande att se världens bästa förare tävla med hojar som endast är nödvändigt modifierade för bankörning: däck, bromsslangar, ergonomi.

Typ Superstock? :) Kanske inte världens bästa förare dock, inte än i alla fall...
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top