WSBK,WSS - vilken kanal ?

DrT

Drömmande tänkare....
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
SF 750 -72,900 Darmah -82, skurhink blåfemtio -92, TRX 850 -97, TT600-94, Ett par Mzór...och numera Desmoquattro Touring Millenie-edition. XL 1000 Varadero 2004 brukis
Hur kan man komma åt att se på på wsbk&wss nu nnär Eurosport inte sköter sig längre ?

Sköter sig och sköter sig, citat från ett mail jag fick av dem:

För Superbike-VM ökar vi som det ser ut i år direktsändningarna från 16,5 timmar 2008 till 24,4 timmar 2009. Det är även om det kanske inte är den satsning ni, och vi, hade hoppats på en ökning med nästan 50%.

Fortfarande www.worldsbk.com. Annars får du skaffa satellit och skaffa brittiska eurosport.

Jag förstår inte hur ni lyckas se på sändning via worldsbk.com. Jag har försökt flera gånger med blandade resultat. Antingen ingen bild alls, eller så får jag information om att sändningen inte är tillgänglig från mitt land.

Jag förstår inte hur ni lyckas se på sändning via worldsbk.com. Jag har försökt flera gånger med blandade resultat. Antingen ingen bild alls, eller så får jag information om att sändningen inte är tillgänglig från mitt land.
För mig har det funkat den senaste helgen men det tog bra lång stund för bilden att komm aupp första gåpngen och streamen var inte helt problemfri.
Roligast är ju att på www.worldsbk.com måste du köra Internet Explorer medan du får bättre resultat med Firefox på www.motogp.com.....

För mig har det funkat den senaste helgen men det tog bra lång stund för bilden att komm aupp första gåpngen och streamen var inte helt problemfri.
Roligast är ju att på www.worldsbk.com måste du köra Internet Explorer medan du får bättre resultat med Firefox på www.motogp.com.....

Mmm, det var just Internet Explorer jag fick bild med, men då bodde jag visst i fel land :)

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!