WSBK & WSS - Silly Season 2008

Tycker attityden är underbar. :D

Undrar om d e lika underbart för ett Max fan när just den attityden mynnat ut i kända resultatet som konfliktmakare o problembarn i depå, samt att just den attityden möjligen spoljerat ett stort vm guld i kungaklassen för Max. Tror att d kostar för mkt att ligga på just en sån nivå under en karriär o ingen e oersättlig i ett stall o d gäller såklart också Max.

Undrar om d e lika underbart för ett Max fan när just den attityden mynnat ut i kända resultatet som konfliktmakare o problembarn i depå, samt att just den attityden möjligen spoljerat ett stort vm guld i kungaklassen för Max. Tror att d kostar för mkt att ligga på just en sån nivå under en karriär o ingen e oersättlig i ett stall o d gäller såklart också Max.
Att Biaggis attityd inte funkar ser man tydligt på hans resultat. Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit.

:tungan

Last edited:
Att Biaggis attityd inte funkar ser man tydligt på hans resultat. Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit :tungan
Ja, det är verkligen en grymt skön inställning att "harva" runt i 250 och inte våga ta steget upp till 500 :tummenupp

Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit.

Eller som det oxå kallas, en parentes. Enligt en del här på forumet så rankas till o med ett VM guld i MotoGp inte särskilt högt längre! Så vad är att komma med 250cc o runner-up??

Last edited:
Eller som det oxå kallas, en parentes. Enligt en del här på forumet så rankas till o med ett VM guld i MotoGp särskilt högt längre! Så vad är att komma med 250cc o runner-up??
Det kommer varken du, jag eller någon annan vettig människa förstå.

Jag har inte läst hela tråden men Biaggi kommer att vinna. Det vet jag med säkerhet. Och han kommer att vinna i stor stil.

Jag har inte läst hela tråden men Biaggi kommer att vinna. Det vet jag med säkerhet. Och han kommer att vinna i stor stil.

Vad pratar vi om? Pajkastning i depån är d enda jag kan se att den mannen har en framtid i..

givetvis kommer det att stå mellan Bayliss o Biaggi,
jag hoppas som vanligt på Nitro-Nori men det skulle vara en sensation med årets startfält

Ja, det är verkligen en grymt skön inställning att "harva" runt i 250 och inte våga ta steget upp till 500 :tummenupp
Färjestad borde begära ned sig i Allsvenskan; vilken svit av "SM-guld" man skulle samla på sig. Vilken merit. :rolleyes:

Att Biaggis attityd inte funkar ser man tydligt på hans resultat. Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit.

:tungan
Nicky Hayden - 1 st. MotoGP-titel

Max Biaggi - 0 st. MotoGP-titel

Last edited:
Vad kostar anmälningsavgiften till WSBK och vad ingår??

Vad kostar WSS - där ingår alla däck till tävlingar och officiella tester..... Är det samma deal i WSBK?

Någon som vet? Axxexs?

Neil Hodgeson ryktas till Yamaha France som teampolare till Shinichi Nakatomi. Man väntar bara på att få igenom en deal med en sponsor. Går den igenom så kommer Neil vara med fr.o.m racet på Donington 1 april.

Vad kostar anmälningsavgiften till WSBK och vad ingår??

Vad kostar WSS - där ingår alla däck till tävlingar och officiella tester..... Är det samma deal i WSBK?

Någon som vet? Axxexs?

Är det inte nånstans runt 180.000 SEK för WSS, ungefär? Då ingår lånet av dom enhetsdäcken i den startavgiften.

Last edited:
Back