sandstream
Guest
Där skrev du något intressant. Shopping i Rom borde inte vara några problem att få med frun påVallelunga, kul! Perfekt att kombinera med några dagar i Rom. Det blir lätt att få med frun![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Där skrev du något intressant. Shopping i Rom borde inte vara några problem att få med frun påVallelunga, kul! Perfekt att kombinera med några dagar i Rom. Det blir lätt att få med frun![]()
Jag har läst att det skulle vara ett Ducceteam men det kanske har fallit bort. Det enda som jag tror det faller på är om Aprilian verkligen är konkurenskraftig nog för WSBK? Ja, jag vet att den vann Masterbike men det är inte relevant.2712394Foggy + aprilia + Hodgeson??
1. Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 999 1min 32.8secs
2. Max Biaggi ITA Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 1min 33.2secs
3. James Toseland GBR Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 33.4secs
3. Noriyuki Haga JPN Yamaha Motor Italia YZF R1 1min 33.4secs
3. Fonsi Nieto SPA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 1min 33.4secs
6. Regis Laconi FRA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 1min 33.5secs
7. Troy Corser AUS Yamaha Motor Italia YZF R1 1min 33.6secs
8. Lorenzo Lanzi ITA Ducati Xerox 999 1min 33.7secs
9. Yukio Kagayama JPN Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 1min 34.1secs
10. Roberto Rolfo ITA Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 35.4secs
Phillip Island WSBK lap records:
Superpole: Troy Bayliss AUS Ducati 1min 32.159secs (2006)
Fastest race lap: Troy Bayliss AUS Ducati 1min 32.402secs (2006)
Fantastiskt, alla fem fabrikat är där på pallenCode:1. Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 999 1min 32.8secs 2. Max Biaggi ITA Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 1min 33.2secs 3. James Toseland GBR Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 33.4secs 3. Noriyuki Haga JPN Yamaha Motor Italia YZF R1 1min 33.4secs 3. Fonsi Nieto SPA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 1min 33.4secs
Bayliss destroys circuit best lap on day two
On the second day of Pirelli tyre tests at Phillip Island Troy Bayliss (Ducati Xerox) took a whole second off the previous best qualifying time, while running a 2007 spec rear and a prototype race front.
His time of 1'31.0 was set in the cooler conditions of the morning, and no other rider got within a second of his time, despite a great improvement in general lap times through the ten rider SBK attendance. Next closest to Bayliss was his team-mate, Lorenzo Lanzi, who scored a 1'32.1.
CORSER AND TOSELAND SHARE THIRD BEST TIME James Toseland (Hannspree Ten Kate Honda) and Troy Corser (Yamaha Motor Italia) shared the time of 1'32.2 with Toseland pleased at his general pace on race tyres but Corser somewhat concerned that in the warmer conditions of the afternoon sessions he could not maintain the pace he could in the mornings. A marked improvement on day two from Yukio Kagayama (Alstare Suzuki Corona Extra) pushed him to fifth place, on a 1'32.3.
Despite a fall in the afternoon session, at the slow right-hander of MG corner, Max Biaggi (Alstare Suzuki Corona Extra) was equal sixth fastest, matching Regis Laconi (PSG-1 Kawasaki Corse) on 1'32.6. Laconi also fell, at Hayshed, at some 240kmph. He was unhurt in his crash and continued to set a pace close to the leaders from then on. Fonsi Nieto (PSG-1 Kawasaki Corse) went eighth fastest with his 1'32.7, while Noriyuki Haga (Yamaha Motor Italia) demonstrated that it was a close day of testing by setting a 1'32.8 for ninth place - only 0.7 seconds from Lanzi in second place. Roberto Rolfo (Hannspree Ten Kate Honda) set a best of 1'33.9, 1.5 seconds faster than day one.
SUPERSPORT WORLD CHAMPIONSHIP Several riders in the Supersport class went on the rampage against the stopwatches, with Kevin Curtain (Yamaha Supersport Racing) and Kenan Sofuoglu (Hannspree Ten Kate Honda) setting joint fastest time, 1'34.7. Broc Parkes (Yamaha Supersport Racing) was only one tenth of a second behind the leading duo, as each of the top riders decimated the previous track best.
Gianluca Nannelli (SC Caracchi Ducati) equalled the best qualifying time in a race weekend with his 1'35.2, but after another fall from his new machine, Sebastien Charpentier (Hannspree Ten Kate Honda) did not improve as much as he may have expected, and made a 1'36 flat, to go fifth fastest on the day.
Fabien Foret (Gil Kawasaki) scored a 1'36.3, to edge out both his team-mate, Pere Riba, and Hoegee Suzuki rider Barry Veneman by only one tenth. Veneman's team-mate, Vesa Kallio, went ninth, on 1'37.7.
SUPERBIKE WORLD CHAMPIONSHIP 1. Bayliss (Aus-Ducati) 1’31”0; 2. Lanzi (Ita-id) 1’32”1; 3. Toseland (GB-Honda) 1’32”2; 4. Corser (Aus-Yamaha) 1’32”2; 5. Kagayama (Gia-Suzuki) 1’32”3; 6. Biaggi (Ita-Suzuki) 1’32”6; 7. Laconi (Fra-Kawasaki) 1’32”6; 8. Nieto (Spa-id) 1’32”7; 9. Haga (id-Yamaha) 1’32”8; 10. Rolfo (Ita-Honda) 1’33”9.
SUPERSPORT WORLD CHAMPIONSHIP: 1. Curtain (Aus-Yamaha) 1’34”7; 2. Sofuoglu (Tur-Honda) 1’34”7; 3. Parkes (Aus-Yamaha) 1’34”8; 4. Nannelli (Ita-Ducati) 1’35”2; 5. Charpentier (Fra-Honda) 1’36”0; 6. Foret (id- Kawasaki) 1’36”3; 7. Riba (Spa-id) 1’36”4; 8. Veneman (Ola-Suzuki) 1’36”4; 9. Kallio (Fin-id) 1’37”7.
Oj oj! Bayliss är då ingen skojare... blåser föregående rekord med 1 sek! Kör 1.31.0 med kvaldäck (som jag förstod det)... undra hur bra han körde med vanliga racedäcken. Biaggi 6a.
Var det 2008 reglerna eventuellt skulle ändras så att twinnarna fick vara på 1199 cc?Ducati gör ofta ganska stora förändringar mellan åren så det är nog mer än en uppdaterad 06:a i mina ögon.
Det har väl diskuterats men jag vet inte om det är klart.2714637Var det 2008 reglerna eventuellt skulle ändras så att twinnarna fick vara på 1199 cc?
Skyndar till Biaggis försvar:Oj oj! Bayliss är då ingen skojare... blåser föregående rekord med 1 sek! Kör 1.31.0 med kvaldäck (som jag förstod det)... undra hur bra han körde med vanliga racedäcken. Biaggi 6a.
Skyndar till Biaggis försvar:
Är inte killens fot på den här bilden rätt fuckad?
http://www.superbikeplanet.com/imag...nd-test-jan/1/phillipislandwsbktestjan07c.htm
ser ju ut som han vridit benet ett helt varv...
Det är ju inte alla som är lika trasiga som dig och fortfarande har en fullt funktionerande fotledÄr inte killens fot på den här bilden rätt fuckad?
http://www.superbikeplanet.com/imag...nd-test-jan/1/phillipislandwsbktestjan07c.htm
ser ju ut som han vridit benet ett helt varv...
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |