WSBK/WSS- 2007 - Qatar Round 1

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
jag har det problemet när jag spelar upp det på TVn.
Men på datorn är det rätt.

Problemet ligger troligen i att dom har separata kanaler för ljudet vid banan och sedan ljudet från kommentatorerna (sicket ord). På TVn delas det ut och blir mono (kan lossa ena kabeln och ljudet är samma). Men på datorn hörs det rätt som sagt.

Aaahhh, så är det. Tack för det.
Fan va trist att man inte kan koppla upp till TV:n.... :(
Jaja, bättre än inget!

Det ser ut som att det blir en riktigt intressant säsong :D

Vilken inledning på säsongen(round 2 quatar,läs inte om du inte vill veta)

WOW round 2 toseland etta efter en hungrigt jagande mad max.vilken inledning på säsongen.
Bäst investerade pengar denna säsong. Live on worldsbk.com.

:yoparty

Last edited:
Biaggi ger MER vid slutet av loppet. Resten kör safe verkar det som. Biaggi syns, den enda man tittar på i väntan på att göra något. Så ska det vara.

WOW round 2 toseland etta efter en hungrigt jagande mad max.vilken inledning på säsongen.
Jag är så besviken så jag kan dö. Vad sysslar Kejsaren med? Här sitter man och funderar på om han ska varva tvåan eller ej och orkar han inte ens hämta sin givna seger. Blir bara tvåa... :mad:

Toseland visar att han kommer att vara het i år.

Jävligt trevligt första rejs..... Max körde snyggt!

Ja, endast dårar och okunniga är väl förvånade över detta? Det ser onekligen ut som om Kejsaren kommer vara mannen att slå i år, seger i debutracet, precis som han presenterade sig i 500-klassen och nu dessutom efter ett sabbatsår och begränsad erfarenhet på superbikes.

Läget ser väldigt tufft ut för Ducati, hoppas verkligen de kan rycka upp sig för Bayliss är riktigt rolig att se framme i täten.

Yamaha har farten, nu ska de bara kunna konservera den ett helt race och Toseland är lite av en dark horse, Ten Kate har såklart ordning på prylarna men kommer han palla leverera en hel säsong?

Kawasaki ser väl helt okej ut, tror de kommer knipa någon enstaka seger i år också.

Härligt att se honda och Kawa göra bra ifrån sig...

Även om R1:an är snyggast :D

Nu e man bra sugen på att köra... Nån som har en jätte värmepistol så man kan bli av med all snö?

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!