WSBK på tv NU, men va hände?

Jahopp, nu har man i alla fall fått se WSBK race 2 & SS 600 på Eurosport 2.
Men när visar de WSBK race 1?:va

Race 2 var nog tveklöst säsongens bästa!:yoparty
 
Om någon fortfarande är intresserad så rödflaggades WSBK race 1 pga oljespill. Racet bröts och det blev sanering. Därför blev starten uppskjuten med ca en timme och startades kl 13.00 istället för 12.00. Eurosport fick slut på programtid pga tjejtennis-final och jag gissar på att istället för att visa när förarna sitter på griden och sighting lap men ingen start så la man in fotboll istället.

Såg WSBK race 2 live och Supersport 600 eftersändning på Eurosport 2 och håller med om att WSBK var ett ruggigt bra race. Närkontakt mellan hojarna flera gånger. :yoparty

Hörde även att kommentatorerna sa att Stigefeldt körde sin sista tävling idag för att bli teamchef på heltid nästa år. För mig var det en total överraskning men förmodligen hade jag noll koll....
 
Last edited:
X-up skrev:
2521566 Jahopp, nu har man i alla fall fått se WSBK race 2 & SS 600 på Eurosport 2.
Men när visar de WSBK race 1?:va

Race 2 var nog tveklöst säsongens bästa!:yoparty

Sluta fresta oss som bara har vanliga Eurosport:( :( :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top