WSBK - Moscow Raceway

Andrea Antonelli ej hundra bekräftat!!!!!

Fan, då är det som jag befarade. Det var en otrolig vatttenspray på rakan och när de visade ett snabbt klipp i samband med kraschen såg det ut som om en av förarna som kraschat stod mitt på rakan, sedan bytte de kameravinkel och man fick aldrig se det igen. Förmodligen någon som körde på honom, finns inte en chans att de som kom efter kunde se honom.

Skit. :(

Jag hade fel, det var inte han som stod mitt i banan som blev påkörd utan det var nog Zanetti som stod där efter att han kört på Antonelli. Ett mirakel att han inte också blev påkörd.

Jag hade fel, det var inte han som stod mitt i banan som blev påkörd utan det var nog Zanetti som stod där efter att han kört på Antonelli. Ett mirakel att han inte också blev påkörd.

jag tror han åkte ut på gräset på höger sidan om banan när han blev påkörd.
Såg riktigt otäckt ut iaf:(

jag tror han åkte ut på gräset på höger sidan om banan när han blev påkörd.
Såg riktigt otäckt ut iaf:(

Jo, jag såg det nu också när jag såg sekvensen igen. Jag tittade mitt i banan första gången och missade helt det som hände på sidan.

Såg det på antagonist-sidan AB, riktigt tråkigt och som nån skrev i kommentarerna, tråkigt att AB nästan bara skriver om WSBK/Moto gp etc när nån kraschar/dör...

Var svårt att se hur det gick till i andra klipp jag sett men här ser man rätt tydligt att han träffas av åtminstone två om inte tre andra hojar.

Svårt att säga hur det skulle ha gått om det var torrt på banan och bättre sikt men just nu tycker jag bara det känns jävligt onödigt eftersom dom körde i mer eller mindre monsunregn.

Kanske inte helt PK att prata om WSBK men det var ett minst sagt händelserikt race 1 i går. Fattar inte hur de vågar/kan åka så fort på slicks i regn :3freak

P€RRA;5854173 skrev:
Kanske inte helt PK att prata om WSBK men det var ett minst sagt händelserikt race 1 i går. Fattar inte hur de vågar/kan åka så fort på slicks i regn :3freak

The show must go on.

Jag kunde inte låta bli att garva när de körde reprisen på Sykes motorexplosion och Neil Hodgson säger "that's a HUGE electrical problem". :-D

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!