WSBK: Grand Finale - Portimao

Det handlar inte om att du inte får nämna Max eller diskutera om honom. Det är som sagt dina onödiga nedvärderande kommentarer om honom hela tiden. Det är ordentligt uttjatat och inte roligt längre.

Kan du sluta med det?

Jag kan lova dig att oxå i andra sammanhang lägga frasen "onödiga nedvärderande kommentarer" på minnet :)

OK.
217-18 i poäng 2004

Okey, men allt tog väl oxå slut mitt i säsongen 2004 krasch o skada i Brno.

Rs kuben var väl i sammanhanget oxå ärligt okörbar, eller nått :hihi

Kommentar som "hey - at least he got his knee down - that must be a good sign, no??" haglade tätt kring Shakey under 2003 test och vidare in under 2004..

Ben Spies (1’43.9)“The whole Superbike weekend has been great for me. Having my own crew chief here from the US joining the team is good, he really understands me and it’s great to see him working well with the Yamaha Motor Italia Technical Chief Silvano Galbusera. Getting out on Nori’s bike we made a couple of changes and got going, it answered a lot of questions for me on the different tyre manufacturer and riding new circuits. The 2009 bike is at the beginning of its development, but for where it’s at now compared to where we will be when we line up at Philip Island it’s hugely exciting. The team worked really hard on the bike this weekend and it’s just going to get better and better. I’m really looking forward to next year.”

Okey, men allt tog väl oxå slut mitt i säsongen 2004 krasch o skada i Brno.

Rs kuben var väl i sammanhanget oxå ärligt okörbar, eller nått :hihi

Kommentar som "hey - at least he got his knee down - that must be a good sign, no??" haglade tätt kring Shakey under 2003 test och vidare in under 2004..
Ta 2005 när han fick hoppa in och köra Camel Honda. En fjortonde och en trettondeplats.

Tycker det kommer dåligt med info om den nya BMW hojen. Vad för typ av motor har den?

\Masonit
Jag har både sett och hört hojen i Cartagena och den låter som vilken radfyra som helst. Den hade "originalblås" på så det det var mycket motorljud och insugsljud. Ingen speciellt ljud alls, som om motorn vore speciellt.

Jag har både sett och hört hojen i Cartagena och den låter som vilken radfyra som helst.

Var det med BMW Funk Lacken? Borde vart Mr Cooper o Mr Martin som testkörde då !

Bifogat

• BMW_FUNK_1.jpg
    BMW_FUNK_1.jpg
    48.8 KB · Visningar: 61
  • BMW_FUNK.jpg
    BMW_FUNK.jpg
    46.8 KB · Visningar: 64
Borde denna bana inte ha byggts i Sverige istället?
Jo, så synd att vi inte har en riktigt schyst och grym slinga som verkligen är en ren racerbana med schyst asfalt, bred bana, släta kurbs och ordentlig depå, samt inte inkluderar en landningsbana för flygplan, eller kombinerad dragstrip... och som är längre 3 km. :huvet

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8