Ngn som vet varför Nori bröt första och fick gå in i andra?
det var nog mekaniskt eller elektriskt trubbel i första. I andra hade han tjyvstartat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ngn som vet varför Nori bröt första och fick gå in i andra?
det var nog mekaniskt eller elektriskt trubbel i första. I andra hade han tjyvstartat.
Stiggy har valt rätt med Haslam!
Gillade honom 2004 i WSBK... hoppas Johan får bra ordning på materialet -för han har fått ihop några riktigt bra piloter!
Han vann ju absolut inget på en mikroskopisk "tjuvstart"... tycker de borde släppa sådant om det inte är synligt med blotta ögat.det var nog mekaniskt eller elektriskt trubbel i första. I andra hade han tjyvstartat.
Han vann ju absolut inget på en mikroskopisk "tjuvstart"... tycker de borde släppa sådant om det inte är synligt med blotta ögat.
Vann han inget på det kunde han låtit bli regelöverträdelsen helt istället.Han vann ju absolut inget på en mikroskopisk "tjuvstart"... tycker de borde släppa sådant om det inte är synligt med blotta ögat.
Kanske borra upp cylindern också annars, en mm till är inte heller riktigt synligt med blotta ögat.
Man ska inte tjuvstarta (eller dopa sig). Jag tycker det är bra att VM har tillförlitliga system för att upptäcka regelöverträdelser.Bra jämförelse![]()
Växellådsproblem i första - enligt komentator'n![]()
/ M
Men vad gör han med benen?![]()
Grymt race! Sjuuukt mycket bättre än GP (som jag alltid måste påtala men ska sluta med... hehe).
Han kanske la av en skit som lukta illa...WSS & WSBK helgerna är i mina ögon betydligt mycket roligare än en GPhelg. Ok, man märker på läktare osv. att det inte är i samma liga.. Men själva racingen är betydligt bättre!
Nån som har koll på varför Sofuoglu börja vifta med armarna mot Hayes? 200knyck och försöka slå nån på hjälmen känns ju så där smart? Vad hade hänt?
Sofouglu tyckte enligt någon intervju att Hayes bromsade "konstigt/farligt".
Sofouglu tyckte enligt någon intervju att Hayes bromsade "konstigt/farligt".
Växlar ner. Det ser lite småörnigt ut, och jag försökte att inte störa mig på det. Svårt som fan. Fort går det ju, så det får väl vara så då.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|