WSBK 2012: Assen

Sprang på en video där Checa verkar ha trängt av Brett Mcormick som slog sig illa. Visades det i sändningen? Var det som det framställs i denna video?
http://www.youtube.com/watch?v=f2H_P1TF-jk

Ja jag såg den på streamen.

Och till er (inte dig Mozz) som tycker att Marquez uttryckning var okej, detta är ett resultat av uttrycningar när de går illa.
Sen skitsamma om de är in, i, ur böj eller på en raka.

Fanns inte med i den sändning jag såg men spontant ser det inte bra ut alls. Varför pressa som en galning när man är varvad för att försöka ta någon enstaka poäng (som han ändå inte lyckades med)? Han kunde ju ha väntat några sekunder och ändå tagit sig om utan att förlora så mycket tid.

Smrz vurpa var ju nästan en kopia och Assen borde fundera på om astro turf (heter det så?) är en bra lösning.

Skillnaden på Smrz vurpa var väl att Smrz skulle varva (Chaz Davies var det väl) och killen som han ska varva har ingen aning om att han kommer på yttern. Tycker Chechas agerande verkar mer hänsynslöst.

Skillnaden på Smrz vurpa var väl att Smrz skulle varva (Chaz Davies var det väl) och killen som han ska varva har ingen aning om att han kommer på yttern. Tycker Chechas agerande verkar mer hänsynslöst.
Jag tänkte mer på astro turfen och konsekvenserna den får när det är blött.

Det var nr 18, Aitchison, som Smrz skulle varva.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman