Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alltså ni kan fan inte skriva resultat av pole osv innan det går i Sverige...
Det är inte kul att läsa resultatet innan man ser det!
SÅ SLUTA MED DET!
Ni tar ju udden helt av spänningen runt kvalen och rejsen!!!!
Så de som ser race, kval etc live ska inte få diskutera detAlltså ni kan fan inte skriva resultat av pole osv innan det går i Sverige... Det är inte kul att läsa resultatet innan man ser det! SÅ SLUTA MED DET! Ni tar ju udden helt av spänningen runt kvalen och rejsen!!!!

in his left elbow in the process, then he smashed the circuit record at the end of second free practice. Finally in Superpole he shaved a further three-tenths off that time to take the pole away from his fellow Aussie Troy Corser (Yamaha Motor Italia WSB), leaving the mark at 1 minute 31.493 seconds. Young Italian Michel Fabrizio was next up for the Ducati Xerox Team, edging out Carlos Checa (HANNspree Ten Kate Honda) for the final front row slot.Hur låg biaggi till på de andra kvalen innan superpolen och missödet?
Han kom 8:a på andra kvalet och 6:a på andra fria. Hans varvtider såg bra ut så jag tror han kan vara med i toppen ändå.Hur låg biaggi till på de andra kvalen innan superpolen och missödet?
I toppen tror jag inte att han kommer vara med, men kanske plats 4-6 kan vara möjligt. Det är alldeles för jämnt för att kunna köra in så mycket tid på bayliss, corser o companyHan kom 8:a på andra kvalet och 6:a på andra fria. Hans varvtider såg bra ut så jag tror han kan vara med i toppen ändå.
Vi får väl seI toppen tror jag inte att han kommer vara med, men kanske plats 4-6 kan vara möjligt. Det är alldeles för jämnt för att kunna köra in så mycket tid på bayliss, corser o company
Va fan! Har helvetet frusit? Sandstream försvarar Biaggi.Vi får väl se![]()

Vilken bana! Vilka kameravinklar! Helt enkelt underbart![]()
Va fan! Har helvetet frusit? Sandstream försvarar Biaggi.![]()
Hans varvtider såg bra ut så jag tror han kan vara med i toppen ändå.
Va fan! Har helvetet frusit? Sandstream försvarar Biaggi.![]()

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |