Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alltså ni kan fan inte skriva resultat av pole osv innan det går i Sverige...
Det är inte kul att läsa resultatet innan man ser det!
SÅ SLUTA MED DET!
Ni tar ju udden helt av spänningen runt kvalen och rejsen!!!!
Så de som ser race, kval etc live ska inte få diskutera detAlltså ni kan fan inte skriva resultat av pole osv innan det går i Sverige... Det är inte kul att läsa resultatet innan man ser det! SÅ SLUTA MED DET! Ni tar ju udden helt av spänningen runt kvalen och rejsen!!!!

in his left elbow in the process, then he smashed the circuit record at the end of second free practice. Finally in Superpole he shaved a further three-tenths off that time to take the pole away from his fellow Aussie Troy Corser (Yamaha Motor Italia WSB), leaving the mark at 1 minute 31.493 seconds. Young Italian Michel Fabrizio was next up for the Ducati Xerox Team, edging out Carlos Checa (HANNspree Ten Kate Honda) for the final front row slot.Hur låg biaggi till på de andra kvalen innan superpolen och missödet?
Han kom 8:a på andra kvalet och 6:a på andra fria. Hans varvtider såg bra ut så jag tror han kan vara med i toppen ändå.Hur låg biaggi till på de andra kvalen innan superpolen och missödet?
I toppen tror jag inte att han kommer vara med, men kanske plats 4-6 kan vara möjligt. Det är alldeles för jämnt för att kunna köra in så mycket tid på bayliss, corser o companyHan kom 8:a på andra kvalet och 6:a på andra fria. Hans varvtider såg bra ut så jag tror han kan vara med i toppen ändå.
Vi får väl seI toppen tror jag inte att han kommer vara med, men kanske plats 4-6 kan vara möjligt. Det är alldeles för jämnt för att kunna köra in så mycket tid på bayliss, corser o company
Va fan! Har helvetet frusit? Sandstream försvarar Biaggi.Vi får väl se![]()

Vilken bana! Vilka kameravinklar! Helt enkelt underbart![]()
Va fan! Har helvetet frusit? Sandstream försvarar Biaggi.![]()
Hans varvtider såg bra ut så jag tror han kan vara med i toppen ändå.
Va fan! Har helvetet frusit? Sandstream försvarar Biaggi.![]()

|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife