wroomtorrents???

Biffen_86

Emil
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Vagnhärad
Hoj
2007 Kawasaki ER6N
Hej!

det var ett tag sen men det var här på sporthoj som jag upptäckte:

http://www.wroomtorrents.org/

nån som skrev att han öppnat en torrentsida...den va skit bra med bara motorrelaterade torrenter. Men vad hände med sidan?...har för mig att den försavann när piratebay fick "husransakan"... någon som vet om dom kanske har flyttat eller nått liknande?
vad hände med sidan helt enkelt?

//Biffen

Biffen_86 skrev:
2421146 Hej!

det var ett tag sen men det var här på sporthoj som jag upptäckte:

http://www.wroomtorrents.org/

nån som skrev att han öppnat en torrentsida...den va skit bra med bara motorrelaterade torrenter. Men vad hände med sidan?...har för mig att den försavann när piratebay fick "husransakan"... någon som vet om dom kanske har flyttat eller nått liknande?
vad hände med sidan helt enkelt?

//Biffen





lyft!
 
Last edited:
Emil nu får du lugna ner dig lite. ;)
Du kan få se Wheelies utanför min parkering om du är ute efter det. :tungan

Allt bra annars eller?

Biffen_86 skrev:
2421146 Hej!

det var ett tag sen men det var här på sporthoj som jag upptäckte:

http://www.wroomtorrents.org/

nån som skrev att han öppnat en torrentsida...den va skit bra med bara motorrelaterade torrenter. Men vad hände med sidan?...har för mig att den försavann när piratebay fick "husransakan"... någon som vet om dom kanske har flyttat eller nått liknande?
vad hände med sidan helt enkelt?

//Biffen







lyft!
 
Mrnice80 skrev:
2421197 Emil nu får du lugna ner dig lite. ;)
Du kan få se Wheelies utanför min parkering om du är ute efter det. :tungan

Allt bra annars eller?


haha..okey,...vilken tid ska jag vara där;)

jo det är fint...vill ha en hoj nu bara...sålde crossen förra veckan:)

Mrnice80 skrev:
2421197 Emil nu får du lugna ner dig lite. ;)
Du kan få se Wheelies utanför min parkering om du är ute efter det. :tungan

Allt bra annars eller?



hur är det själv dÅ?
 
Last edited:
Allt bara bra.. :tummenupp
Blivit dåligt med Mc åka sista veckan bara då det varit dåligt väder och inte haft tid som sagt.. Och det värsta är att man känner att säsongen börjar lida mot sitt slut snart..
Men som sagt. Blir ny hoj till nästa år. :tungan och hoppas på att man har mer tid då. :D


Biffen_86 skrev:
2421205 haha..okey,...vilken tid ska jag vara där;)

jo det är fint...vill ha en hoj nu bara...sålde crossen förra veckan:)





hur är det själv dÅ?
 
Jag tror att sidan lades ned frivilligt under turbulensen med piratebay. Ingen razzia eller dylikt vad jag hört.

Någon som känner till någon annan liknande sida som är inriktad på motorcyklar/bilar ?
 
Wiseguy skrev:
2421252 Jag tror att sidan lades ned frivilligt under turbulensen med piratebay. Ingen razzia eller dylikt vad jag hört.

Någon som känner till någon annan liknande sida som är inriktad på motorcyklar/bilar ?


jag söker också en liknande torretsida, allra hellst svensk sida.

Mrnice80 skrev:
2421245 Allt bara bra.. :tummenupp
Blivit dåligt med Mc åka sista veckan bara då det varit dåligt väder och inte haft tid som sagt.. Och det värsta är att man känner att säsongen börjar lida mot sitt slut snart..
Men som sagt. Blir ny hoj till nästa år. :tungan och hoppas på att man har mer tid då. :D

kanoners!...okey...vad blir dte för hoj då?

jag funderar som fan vad jag sälv ska köpa..kanske blir enh fireblade ifrån tidigt 90 tal.:)
 
Last edited:
jag har en 100 gånger bättre motor-torrentsida än wroomtorrent. Om det är någon som är intresserad och seriös kan ni skicka PM till mig så får jag se om jag delar med mig.=)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top