Wrestling

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Alltså seriöst. Jag har försökt att förstå vad det är som ska vara så jävla populärt med wrestling där borta över pölen. Tror inte jag fått något svar på det och kommer nog aldrig att finna något heller för den delen. 20.000 människor tittar på fejkslag, lite kroppskast och uruselt skådespel och finner allting skitballt och står där med sina banderollers och skyltar till sina idoler. Jisses. :mad:
wrestling-goldberg.jpg

Såg ett avsnitt wrestling för länge sedan... jag fattar det inte heller, inte det minsta.

ALLT är uselt, kommentatorerna, domaren, brottarna, skådespeleriet, entrerna är fjantiga som satan osv. osv. osv.
MEN, ändå sitter det fullsmockat med folk, upp emot 50.000-60.000, inte en plats ledig var dom nu var någonstans (London tror jag faktiskt nu när jag tänker efter).

Är så att man vill skicka in George Saint Pierre eller någon annan UFC-nisse som kan rensa fältet lite :hihi

Håller med att det är obegripligt. Jag tittar t.o.m. hellre på konståkning än dessa machofjantar. :död

Enda jag sett som jag tyckte var lite koolt var Hogans comeback show, det var iofs inte själva "brottningen" i sig utan hans storhet i sporten bara.... eller vad det nu går under för kategori.

Annars håller jag med, MMA är skiten!

tjaa, det är iaf bättre än det här:

mjaa, fåglarna är ändå ganska svåra att komma ihåg.
[YOUTUBE-ID]UAqaJqSRnLI[/YOUTUBE-ID]

OnT: Det var väl rätt så kul att se på när man var liten, men som vuxen är det ju kanske inte så underhållande.

Last edited:
Men vilka är det som brukar kolla på wrestling då? Tonåringar och den genomsnittliga nascar-publiken va? Inte direkt begåvningsreserven.

Har väl inget att egentligen tillföra i ämnet utöver vad som sagts, men måste iallafall få "det ur mej", wrestling är ofattbart löjligt...

Jag tyckte det var skitcoolt med Wrestling när jag var 10 år, sen fattade man att det inte var på riktigt och då var det inte lika kul längre :confused::confused:

hahahaha vilken fåne. Snacka om att vara besatt :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...