Wrestling på TV...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
..o jag bara måste fråga..snälla svara ärligt

Finns det nån som tror att det är på riktigt?
Finns en person som jag hade svårt att övertyga att det va på låtsas, gissa vem :gnissla :huvet :huvet :näsblod

Vadå låtsas :mad:

Hehe! har också träffat folk som tror det är på riktigt. Man blir liiiiite frustrerad när man försöker övertyga dem, men men. De lever i sin fantasivärld där man kan hoppa från repen och landa ett knä i halsen på motståndaren samtidigt som man drämmer en stol i pannan på honom och ändå reser han sig upp och fortsätter slåss.

Du menar det som går på Eurosport nu?

Tom. programledaren har ju svårt att kommentera det som händer för han tycker att det är så löjligt... :D

Jag undrar dock om allt är inövat i förtid?
Eller blir det spontant?
Vem som vinner är väl bestämt sen innan?

Jaja, skitsamma att en del av allt det dom gör, gör ont inser nog alla. Helt smärtfritt kan det ju knappast vara att hoppa runt på det där viset.

Mark skrev:
2634008 Du menar det som går på Eurosport nu?

Tom. programledaren har ju svårt att kommentera det som händer för han tycker att det är så löjligt... :D

Jag undrar dock om allt är inövat i förtid?
Eller blir det spontant?
Vem som vinner är väl bestämt sen innan?

Jaja, skitsamma att en del av allt det dom gör, gör ont inser nog alla. Helt smärtfritt kan det ju knappast vara att hoppa runt på det där viset.

Det är regiserat.. ganska så väl skulle jag tro me.. inte direkt så att man spontanhoppar ett hopp på ett par meter ner på nån :P

Folk som inte fattar att de e fejk o vägrar inse det e bra jävla jobbiga ibland..

Men faktiskt så va de ganska kul att se på, man får dock se bortom sjävla wrestlingen o kolla mer på dem smått otroliga volterna osv dem gör.. riktigt duktiga..

AndreasNo skrev:
2634012

Men faktiskt så va de ganska kul att se på..

Det är ganska kul att se stora tjocka gubbar i trikåer.. Ofta skäggiga och långhåriga som försöker se JetTEelAka ut.. men så har de rosa brottardräkt på sig och då ser det lixom inte så leSkiGt ut.

Mark skrev:
2634008 Du menar det som går på Eurosport nu?

Haha, ja jeflar! Jag såg det förra helgen och igår på Eurosport (samma match). Min nya idol är Sharkboy... ser snarare ut som nån bdsm-snubbe med sin tajta dräkt och ansiktsmask! haha jag dööör :D :D

korvgubbe skrev:
2634043 Det är ganska kul att se stora tjocka gubbar i trikåer.. Ofta skäggiga och långhåriga som försöker se JetTEelAka ut.. men så har de rosa brottardräkt på sig och då ser det lixom inte så leSkiGt ut.

Jag sitter och asgarvar på jobbet, tack :).

Det är så sant och sorgligt så jag vet inte vad :hihi.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg