WR400F goes motard

• Thread starter Thread starter Snowman89
  • Start date Start date
Snowman89 skrev:
2377701 nej men duken är ju en blandning mellan en landsvägscykel och en motard, gjord för att busa med.

Visst ta ut bettan på kråssbanan, but dont say we didnt warn you :tummenupp

Monobike skrev:
2377924 Visst ta ut bettan på kråssbanan, but dont say we didnt warn you :tummenupp
Visst dom kanske inte håller för platåhoppen, men vilka gjutna fälgar gör det..
Jag tycker det låter lite halvkonstigt att dom inte skulle hålla för småhopp.

Snowman89 skrev:
2377701 nej men duken är ju en blandning mellan en landsvägscykel och en motard, gjord för att busa med.

Jag har också förstört två framfälgar på min fd duke. Första gången körde jag ner i ett dike efter en misslyckad knäskrap i en kurva. Framfälgen blev småskevt. Sen krashade -PLM- med min duke och framfälgen blev så totalförstörd, trots den borde ha hållit vid krashen. Andra gången slog jag över på bakhjulet och hojen gled iväg i några tiotals meter. Krockade aldrig med trottaren eller nåt annat. Den nya framfälgen var skevt igen, fick rikta den hos Interna men den blev aldrig 100% igen..

Jävla värdelösa fälgar kan jag intyga!!!!!!!

Last edited:
-MLM- skrev:
2379850 Jag har också förstört två framfälgar på min fd duke. Första gången körde jag ner i ett dike efter en misslyckad knäskrap i en kurva. Framfälgen blev småskevt. Sen krashade -PLM- med min duke och framfälgen blev så totalförstörd, trots den borde ha hållit vid krashen. Andra gången slog jag över på bakhjulet och hojen gled iväg i några tiotals meter. Krockade aldrig med trottaren eller nåt annat. Den nya framfälgen var skevt igen, fick rikta den hos Interna men den blev aldrig 100% igen..

Jävla värdelösa fälgar kan jag intyga!!!!!!!
okej, då är det väl bara att hoppas att de håller då...
Nån som vet om fälgar som sitter på en ktm exc 250 92a passar till en lc4(duke) utan modifieringar?

Back