WR250X bygge

Finns ju några andra billiga alternativ att göra då:)

* Köra med den kopplingen du har nu
* Korta ner handtaget du har nu en bit
* Förlänga kopplingsarmen (ska göra kopplingen mjukare, har bara läst de dock :näsblod)

*kör med den jag har nu
*Har kortat handtagt
*Errmm ja enkel Fysik ju :O ... men går ej att göra.

Lagrat kort "stunt" grepp kommer att beställas i dagarna ifrån http://www.righteousstuntmetal.com/

å tro de eller ej men jag kommer köra på de blå eloxerade !! :yoparty

Efter de så e de klart förutom ljuddämparen då.

Finns även nån liten uppdatering i fotoalbumet på hur jag löst blinkers/hel,halvljus/tuta reglaget..

-- Jag har tillåme börjat lära mig å köra med den nu !!! :tummenupp

Lagrat kort "stunt" grepp kommer att beställas i dagarna ifrån http://www.righteousstuntmetal.com/

å tro de eller ej men jag kommer köra på de blå eloxerade !! :yoparty

Efter de så e de klart förutom ljuddämparen då.

Finns även nån liten uppdatering i fotoalbumet på hur jag löst blinkers/hel,halvljus/tuta reglaget..

-- Jag har tillåme börjat lära mig å köra med den nu !!! :tummenupp
Förvånande att det blev just en blå:rolleyes: Finns en svart version med rosa handtag som går att hitta via stuntride ifall du vill ha nåt som sticker ut :tummenupp:tungan

Förvånande att det blev just en blå:rolleyes: Finns en svart version med rosa handtag som går att hitta via stuntride ifall du vill ha nåt som sticker ut :tummenupp:tungan

haha nä blått ska de vara får ju följa temat.. men har du länk på de svart rosa har nämligen en polare som säkert e intresserad av ett sånt...

Sexigt. God kritik från Ryan Stephen dessutom, det är coolt :cool:

haha e så illa tvungen å få den någorlunda fixad..
Han kommer te sverige i sommar e de sagt, har en känsla av att jag inte får ha den hojjen ifred då :P

haha e så illa tvungen å få den någorlunda fixad..
Han kommer te sverige i sommar e de sagt, har en känsla av att jag inte får ha den hojjen ifred då :P

Supernajs! Ni måste skriva lite om det i göteborgsforumet så jag märker när det är, kanske kan jag ta mig ner till gp och vara med på nån körning om hela maffian ska ut då :kär Skulle vilja se lite proffstunt dessutom!

Hur tycker du att 250 är rent effektmässigt mot 660in? 30 hk låter inte som nåt att hurra för :)

660:n är en Järnhäst, stor traktor med inte monster kraft men rolig om man vet hur man skall behandla den.
250:n drevad som den är nu osv så är den i princip okörbar längre sträckor. Helt original så är den lite roligare.

Skulle absolut aldrig föreslå 250:n för någon som vill ha en hoj att åka runt å busa med lite överallt..
Stadsmoped/pendlar hoj om du har kort till jobbet men inte mycle mer typ..

( va en svår fråga de där :P som att jämföra äpplen å päron lite granna..)

Ah såg en film härromdagen med Ryan Stephan och blev onekligen sugen att handla en 250 som stuntleksak även om man inte kör nå vidare stunt själv :tungan

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar