WP dämpare återförsäljare (styrdämpare)

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Finns det några bra återförsäljare för WP dämpare här hemma i landet eller utomlands,någon som handlat och kan ge tips på bra ställen?.

Finns ju :http://www.springzz.com/ här hemma men verka inte ha någon större vilja och lät lite besvärad vid samtal,svarar inte på mail.

På jakt efter en WP styrdämpare.

No1 skrev:
Jag får själv hjälp av WP fabriken genom WP i England som har en utmärkt service gentemot kunder!!! :tummenupp

Patrik,
SWT Racing...

Mailadress?

Testade du kontakta WP UK? Låter ju skumt med Springzz. Gillar inte sån attityd från företag så jag skall försöka ta hem den från UK istället.

Jag skickade ett mail dit nu så får vi se vad som händer...

4500 inkl fäste för min 6a :va

det inta kosta gratis nästan va

No1 skrev:
Har träffat Springzz personligen och fått mycket BRA uppfattning om han och hans hjälp vilja...
Japp, jag har låtit Springzz reparera och renovera två bakdämpare åt mig och kan bara hålla med dig. Trevlig kille, korrekt, höll tiden och kostnaden.

Dock ska väl sägas att deras främsta arbete är renovering av crossdämpare och att de är översköljda med beställningsarbeten. I gengäld håller de bra priser på det mesta men allt bygger på snabba puckar. Om man ringer dit och vill diskutera gatprylar så blir nog responsen därefter. Eftersom de redan har mycket arbete och håller låga priser har de inte tid att sitta och prata väder och vind och slå i kataloger för något som kanske inte kommer att generera en affär. Vill du ha en WP-styrdämpare till din R1'a ska du ringa och säga "Hej, jag vill köpa en WP-styrdämpare till min R1'a, vad kostar den och när kan kan ni ha dem hemma?". Jag gör själv ofta misstaget att formulera mig lite svävande när jag kommunicerar och måste ständigt påminna mig om att vara klar och tydlig. Seså, ring nu och fråga!

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år