tycon1
nkka
Fan suttit i kö till bloodscalp i över 30min nu...VILL JU SPELA!!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skalman skrev:En bra dag för Skalis på stormscale. Dödade Lucifron, Magmadar och Onyxia, samt köpte en epic mount. Inga epics för mig dock, hade för lite dkp![]()
Skalman skrev:Så här ser jag ut btw när jag kör instanser. Full Beaststalker set och Barbarous blade (54dps, +60atkpwr, +1%crit). Dödade en MC-boss till idag (Gehennas), flyter på bra för tillfället![]()
Jag med... låter ju helskumt?SSB skrev:Nu blev jag nyfiken. Vilka namepolicies gör att Trolltyg är förbjudet men att Trôlty och Gnfghrmagarg är tillåtet?![]()
Skalman skrev:Så här ser jag ut btw när jag kör instanser. Full Beaststalker set och Barbarous blade (54dps, +60atkpwr, +1%crit). Dödade en MC-boss till idag (Gehennas), flyter på bra för tillfället![]()
oXydex skrev:Jag fick pm ifrån GM igår och tvingades till att byta mitt namn pga namepolicies
Så numera är Trolltyg bytt mot Trôlsy. Har nått 56 i lvl so far
tycon1 skrev:Trolltyg, låt mig gissa..bloodscalp! sett dig ett par ggr
pogo skrev:Hejsan!
Ingen som spelar på Burning Blade (PVP)?
Jag är iaf Undead Warrior, endast level 6 hehe, spelat i några timmar å märker att det är starkt beroende framkallande!
Okej! Men kan du förklara vad den stora skillnaden mellan PVP och Normal är? Eller vad heter den 3e? PVP står ju för Player v. Player. Men vadå? Märker inte att jag duellerar mer eller mindre än på en Normal server?oXydex skrev:Uj om du bara visste. Min första karaktär slängde jag (pga PvP som inte va min grej) och den hade jag lirat ca 17 dagar med tror jag. Nu har jag den här nya som är uppe i 15. Så du har några timmar kvar som sagt men välkommen in i träsket
pogo skrev:Okej! Men kan du förklara vad den stora skillnaden mellan PVP och Normal är? Eller vad heter den 3e? PVP står ju för Player v. Player. Men vadå? Märker inte att jag duellerar mer eller mindre än på en Normal server?
är jag bara trög?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning