Wow vilken onödig dekal

men herregud, du kan väl ff tänka själv hoppas jag, han prackar väl inte på ngn dessa dekaler, det står dig fritt att välja själv om du vill köpa lr ej

Nä det var tur du fick tänka för mig :D

Köper gärna dekaler av honom.

Kan han fixa .KTM racing fälgdekaler och utan dom där riktningspilarna så är jag villig köpare.

over&out, annons borttagen

Såja såja, dekalen var ful och dyr. Att/om han är trevlig hör inte hit.
Att han gör snygga och prisvärda dekaler också är ju jättebra.

Tyckte det allt var lite humor över den dekalen och ingen är tvingad att köpa dom. Men att därifrån hänga ut den på hela forumet där faktiskt ALLA kommer att läsa den till skillnad från bara en bråkdel på Köp&Sälj tyckte jag bara var väldigt illa genomtänkt.

Tyckte det allt var lite humor över den dekalen och ingen är tvingad att köpa dom. Men att därifrån hänga ut den på hela forumet där faktiskt ALLA kommer att läsa den till skillnad från bara en bråkdel på Köp&Sälj tyckte jag bara var väldigt illa genomtänkt.

Reklamsyfte såklart :tummenupp

Killen har nu ökat sin dekalförsäljning , tror inte där fälls några tårar för det :)

Finns det någon som INTE vill få sin annons exponerad alltså? :)

.

Webbsidan som länkades till innan (http://www.drippinwet.com/) är virusinfesterad (Allaple-A), så ett tips är att inte besöka denna förrän ägaren får koll på sina webbservrar.

Back