Wow! vilken mini "hoj" ?

Kawwa skrev:
Hmmm skum pryl. Tror du annonsören byggt den själv ?

Har sett såna på andra håll, säkert ball om man lär sig ordentligt. Verkar dock livsfarligt innan man lärt sig.

Har sett såna på hemsidor tidigare, verkar inte såå jävla rolig att köra. Däremot om man hade kunnat lära sig att köra på denna så verkar den asgrym: www.freebord.com

Josafan skrev:
Har sett såna på hemsidor tidigare, verkar inte såå jävla rolig att köra. Däremot om man hade kunnat lära sig att köra på denna så verkar den asgrym: www.freebord.com

Var inne för att köpa en sån nu, men brädan jag vill ha verkar vara "Out of Stock!" Har ju hallandsåsen precis bredvid, och galgberget...

Vet du om någon svensk återförsäljare?

FAN, vill ju ha en NU! :yoparty

Espen skrev:
Var inne för att köpa en sån nu, men brädan jag vill ha verkar vara "Out of Stock!" Har ju hallandsåsen precis bredvid, och galgberget...

Vet du om någon svensk återförsäljare?

FAN, vill ju ha en NU! :yoparty

Denna har jag dregglat lite över, dessutom inte så långt från dig. KÖP DEN!

http://www.blocket.se/view/3450765.htm?caller=kbl_s&l=0&c=1&city=0

Ädit: Finns ingen ÅF i sverige tror jag, men det finns i norge, skall leta upp adressen, dock jobbigt att köpa från icke-EU land väl... :huvet

Josafan skrev:
Denna har jag dregglat lite över, dessutom inte så långt från dig. KÖP DEN!

http://www.blocket.se/view/3450765.htm?caller=kbl_s&l=0&c=1&city=0

Ädit: Finns ingen ÅF i sverige tror jag, men det finns i norge, skall leta upp adressen, dock jobbigt att köpa från icke-EU land väl... :huvet

Finns det i Norge? Hade vart guld om du hitta adressen!
Köpet löser jag, är ju norrman, så får väl skicka den till någon släkting och åka och hämta den. Eller att dom lämnar den när dom hälsar på.

Det är inte riktigt den jag vill ha, den jag vill ha är 122cm lång :yoparty och till för dem som prioriterar fart framför "show"!

Espen skrev:
Finns det i Norge? Hade vart guld om du hitta adressen!
Köpet löser jag, är ju norrman, så får väl skicka den till någon släkting och åka och hämta den. Eller att dom lämnar den när dom hälsar på.

Det är inte riktigt den jag vill ha, den jag vill ha är 122cm lång :yoparty och till för dem som prioriterar fart framför "show"!

Jag har hittat den norska adressen. Du får den här på ett villkor :) Att du läser mitt pm :) Hör gärna av dig oavsett svar. :rolleyes:

Anyways,tillbaka till det viktiga:

http://www.freebord.no/

Varsågod....kör så det ryker :crash

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back