WOW-utbrott

Eftersom du redan har visat dig vara negativt inställd så är det nog ingen mening att någon försöker förklara. Du kommer ändå inte förstå. :tummenupp

Mängden tid och energi som går åt att bygga upp gubbarna, såklart.
Som att köra någons egenbyggda AC Cobra utför en klippa.
Bara för du inte hajar så behöver det inte betyda att det på något vis är löjligt.

Nu spelar jag inte själv, det är dock andras ultimata intresse i livet och bör respekteras. Personligen anser jag det längder bättre att folk sitter vid datorn och faktiskt aktivt tänker och umgås(om än över internet) än att de sitter hjärndött stirrandes på en TV.

Last edited:
På vilket sätt hjälper det att slå sönder en dator också?

Oavsett om det är löjliga spelgubbar eller en hemmabyggd AC cobra som är borta?

Impulskontroll och självbehärskning saknas tydligen helt.

Mängden tid och energi som går åt att bygga upp gubbarna, såklart.
Som att köra någons egenbyggda AC Cobra utför en klippa.
Bara för du inte hajar så behöver det inte betyda att det på något vis är löjligt.

Nu spelar jag inte själv, det är dock andras ultimata intresse i livet och bör respekteras. Personligen anser jag det längder bättre att folk sitter vid datorn och faktiskt aktivt tänker och umgås(om än över internet) än att de sitter hjärndött stirrandes på en TV.
Nej, det är inte samma sak. Det här är som om man skulle nollställa startspärren eller insprutningen eller något på Cobran. Att köra Cobran utför ett stup är som att atombomba skiten ur varenda wow-server som finns.

Det saknas på alldeles för många ställen i samhället.

Extra mycket så eftersom det är tämligen lätt att återställa "gubbarna".

Jamen dåså, då är han ju dum på riktigt.

Typiskt en sån som skulle slå ihjäl en gammal tant som säger åt honom att han inte får stå på handikapprutan.

Eftersom du redan har visat dig vara negativt inställd så är det nog ingen mening att någon försöker förklara. Du kommer ändå inte förstå. :tummenupp

En viss förståelse har jag faktiskt... Som liten kunde jag få utbrott på saker som inte ville som jag ville och kunde misshandla saker... Men i dag behärskar jag mig.
Eller vem har inte slagit i lilltån nån stanns så att man bara vill ha sönder saken som stog i vägen... :D

Oavsett vad man tycker om WoW.. ..och nej, jag spelar inte det själv.. ..så är man i min värld åtminstone ganska halvbakad om man reflexmässigt går loss på datorn sådär.

han laddat med cigg och såg fram emot en lååång stund med en trevlig sysselsättning, inte konstigt han lacka ur :D

Tänk dig att tjejen skulle gå loss på din hoj men en vinkelslip. Lär finnas ungefär samma band mellan en biker och hans hoj som mellan en wow-nörd och hans gubbar..

Tänk dig att tjejen skulle gå loss på din hoj men en vinkelslip. Lär finnas ungefär samma band mellan en biker och hans hoj som mellan en wow-nörd och hans gubbar..

Jag undrar om han just där förstog att hans tjej hade gjort det...
Men viss förståelse måste man ändå ge en hona som gör så där...
Det där kan ju gå till sådan överdrift så den som spelar sätter av all tillgänglig tid till att spela..

Det där kan ju gå till sådan överdrift så den som spelar sätter av all tillgänglig tid till att spela..

Ja man blir ju helt hjärntvättad och glömmer bort att typ äta och lirar hellre än att knulla osv. Inte konstigt tjejen lackar!

beroendeframkallande saker kan vara jobbiga, måste ju finnas en anledning till att så många spelar...

Lite elakt att med flit radera karaktärerna, MEN han får skylla sig själv som inte låser systemet och som lämnat ut lösenord OCH han har säkert förspillt en massa tid på att bara dega framför datorn istället för att tillföra något konstruktivt till henne/samhället/vfsh...

Kan glädja sig med att behöva köpa ny skärm etc - grattis!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman