World of Warcraft

Dumt av mig att börja lira i augusti nu har man redan tröttnat till den grad när man spyr av att bara tänka på skiten. Fan ska man göra i vinter nu.. :näsblod:D

Har reggat mig jag med nu, Satanya blev nicket.... och blood elf pala... har aldrig orkat lvla pala så ska bli kul o se om jag klarar det denna gången ;D

jag har försökt mig på det x antal gånger, men har failat stort.... :rolleyes:

De blir okej vid 22-23 nånstans, och tar riktig fart efter 28. :tummenupp

Edit:
Säger jag som förvisso har en på bara lvl 33, but hey. Man plockar bra kralliga beasts för sin level.

Last edited:
De blir okej vid 22-23 nånstans, och tar riktig fart efter 28. :tummenupp

Edit:
Säger jag som förvisso har en på bara lvl 33, but hey. Man plockar bra kralliga beasts för sin level.

Druids är rätt bra för sololevling också. Gjorde en 57elite som 52. Men det tog en helvetes tid med alla missar och glancing blows.

hmm här vare fart :)

Twisting Nether

Main: Clarksson 80 dwarf hunter, Ulduar farming, ToC 25 normal farming, ToC 25 HC under progress..

Alt: Arrn 80 human Shadow priest, random low epic.

Alt: Tyrax 71 human warrior. random lvling items.

Man kan tillägga att jag även har en BE fire mage nu på SH-servern, vid namn Dûnadân. :hihi

Last edited:
hmm här vare fart :)
Twisting Nether
Main: Clarksson 80 dwarf hunter, Ulduar farming, ToC 25 normal farming, ToC 25 HC under progress..
Alt: Arrn 80 human Shadow priest, random low epic.
Alt: Tyrax 71 human warrior. random lvling items.

Dags att skaffa ny alt, på Anachronos då? Den nya Sporthoj-servern! :D

Köp av förstärkare, ett projektarbete och en bil som vill klara besiktningen har dödat min budget för ett antal månader framöver :näsblod

Så räkna inte med mig riktigt än :hihi

Köp av förstärkare, ett projektarbete och en bil som vill klara besiktningen har dödat min budget för ett antal månader framöver :näsblod

Så räkna inte med mig riktigt än :hihi

Köp av hi-tech bil prylar och snus har ruinerat mig här borta.

Så räkna inte med mig heller :hej

Ni menar alltså att ni har så pass dåliga datorer att de inte går att spela WoW på? :confused:

Jag sitter på en burk utan 3d-kort, det går, men inte jättebra...
Lägsta (sämsta) inställningarna på allt som har med grafik o göra ger lagg "endast" när jag är i Dalaran samt när det blir för mkt på skärmen... :D

Ni menar alltså att ni har så pass dåliga datorer att de inte går att spela WoW på? :confused:

SkojaruLR?

Min dator är vår tids största mysterium. Den inköptes -06 och underpresterade å det grövsta.

Samtliga delar funkar superbt i andra datorer men det blir katastrof när de kombineras igen.

För att se på film måste jag starta en mediaspelare (oavsett vilken) som bilden står still på sålänge man inte flyttar runt mediaspelaren.
Startar jag en till med den gamla fortfarande igång funkar det (oavsett vilka spelare eller vilken ordning).

Den har dessutom blivit sämre och sämre med åren. Nuförtiden kan jag inte ens spela Warcraft 3. TOM flashfilmer laggar. Datorn är en P4 3.4ghz, 1gb minne och x1900xt men blir utklassad av min 3kkr laptop.

Den har varit formaterad och testad med alla möjliga drivrutiner och OS, men det är samma problem oavsett.

Har kört memtest, furmark, superpi och alla möjliga test/diagnosprogram
-Inga fel

Kör jag 3dmark som testar hela datorn
-Katastrof

SkojaruLR?

Min dator är vår tids största mysterium. Den inköptes -06 och underpresterade å det grövsta.

Samtliga delar funkar superbt i andra datorer men det blir katastrof när de kombineras igen.

För att se på film måste jag starta en mediaspelare (oavsett vilken) som bilden står still på sålänge man inte flyttar runt mediaspelaren.
Startar jag en till med den gamla fortfarande igång funkar det (oavsett vilka spelare eller vilken ordning).

Den har dessutom blivit sämre och sämre med åren. Nuförtiden kan jag inte ens spela Warcraft 3. TOM flashfilmer laggar. Datorn är en P4 3.4ghz, 1gb minne och x1900xt men blir utklassad av min 3kkr laptop.

Den har varit formaterad och testad med alla möjliga drivrutiner och OS, men det är samma problem oavsett.

Har kört memtest, furmark, superpi och alla möjliga test/diagnosprogram
-Inga fel

Kör jag 3dmark som testar hela datorn
-Katastrof

Yes! Jag har inte längre den värsta datorn! :banana

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...