wooohoo

Jag vara bara så glad och var tvungen att berätta vad jag beställt så det är vad tråden handlar om :yoparty

Ha de

Niick skrev:
2264187 Jag vara bara så glad och var tvungen att berätta vad jag beställt så det är vad tråden handlar om :yoparty

Ha de
Jag förstår att du vart glad:tummenupp Det hade jag med varit.

Hojen kommer levererad i orginalskick, alltså motorn har skärt.

AntiAntonAnt skrev:
2268223 Slipper gör han ju inte, men dom syns inte lika bra. :fakta

Gör om, gör rätt. Efter lite korrekturläsning uppstår följande:

"Då slipper du 7000 mosade flygfän som har en jävla tendens att fastna på just de vita partierna"

Vad kan vi lära om detta, jo att det finns inte så mycket VITA partier på den svarta Aprilian. :fakta :mattias

Jo, jag vet. Det var en jävla pain in the ass. :näsblod :rofl :lol :rofl

Yaay, på fredag ska aprilian vara hos MotorSport i Landskrona, då ska jag antagligen dit och foto o krama den osv :banana :banana :D :D sen måste den ju Regbesiktas och sånt jobbigt skit :argpådato, förresten, någon som vet ifall 06an har samma CDI-box som dom gamla? eller om det är en ny .. hur som helst så sa dom på MotorSport att ifall ja vill ta bort strypningen så vill dom att ja ska fråga dom först om instruktioner :D

MVH
Nick

Niick skrev:
2281580 Yaay, på fredag ska aprilian vara hos MotorSport i Landskrona, då ska jag antagligen dit och foto o krama den osv :banana :banana :D :D sen måste den ju Regbesiktas och sånt jobbigt skit :argpådato, förresten, någon som vet ifall 06an har samma CDI-box som dom gamla? eller om det är en ny .. hur som helst så sa dom på MotorSport att ifall ja vill ta bort strypningen så vill dom att ja ska fråga dom först om instruktioner :D

MVH
Nick
Har du fått hem den än? Bilder nu FFS :yoparty

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...