Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
goodspeed skrev:Jag ska nog starta en insamling till ny server på min hemsida också, tror jag.![]()
goodspeed skrev:Vill du vara med och sponsra eller?![]()
Swedie skrev:Den monteras loss illa kvickt. Fyra skruvar och plugga ur den och det är fixat.
Nu behöver jag bli av med CBR600RR'en. Nån får lov att köpa snart.![]()
77999kr. Säg vad du betalar så funderar jag på det.BlueNote skrev:Dumpa priset så kommer jag å handlar
![]()
Swedie skrev:77999kr. Säg vad du betalar så funderar jag på det.
Jag är inte stressad, vill bara få den såld. Jag har haft den på 75 i höstas, men nu ökar priset för jag har haft lika många intresserade när jag sagt 80. Så vi får börja på 78. Lyckas nån pruta på den på plats så får de göra det. Mest bara snackare som hört av sig ändå.TomTen6 skrev:Du kan ju inte höja priset med 3 tusen och sedan vara stressad över att inte få den såld
red_ninja skrev:....på så sätt, tja snön ligger tät fortfarande såå, fin båge hur som helst!
vad tyckte ni om våran vackra stad då?? KOm förbi på en fika nästa gång ni är i trakterna![]()
![]()

Swedie skrev:Jag är inte stressad, vill bara få den såld. Jag har haft den på 75 i höstas, men nu ökar priset för jag har haft lika många intresserade när jag sagt 80. Så vi får börja på 78. Lyckas nån pruta på den på plats så får de göra det. Mest bara snackare som hört av sig ändå.

Swedie skrev:Nuuuu har jag hämtat hem hojen. Tråkigt lång dag. Imorgon ska det väl tittas lite närmare på hojen.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |