Nr:18
Snabbare än Don Queer
Nån som vet var man kan hitta drivisar till ett sånt gammalt lik? Har ett kort liggande som jag vill peta in i grabbens dator men hittar inte några drivisar 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nr:18 skrev:Nån som vet var man kan hitta drivisar till ett sånt gammalt lik? Har ett kort liggande som jag vill peta in i grabbens dator men hittar inte några drivisar![]()
Skalman skrev:Har möjligen en skiva liggande nånstans, hade ett Orchid Righteous Voodoo2 12MB en gång i tiden (state of the art när det kom)
Edit: Här finns en för w98se: http://www.video-drivers.com/companies/771.htm Passar inte den så kolla på huvudsidan www.video-drivers.com efter just din tillverkare
Tja 5500 nådde inte riktigt geforce 2 GTS faktiskt, den saknade ju T&L krets vilket blev ett måste då, men den har bland den bästa bildkvalitet som finns än idag och skapliga AA funktioner för sin tid.philsson skrev:Tjena bena.låter grymt.. undra vad det var för prestanda på dom korten. då Vodoo 5 var likvärdigt med GeForce 3 (nästan ia f. )
![]()
Skalman skrev:Har möjligen en skiva liggande nånstans, hade ett Orchid Righteous Voodoo2 12MB en gång i tiden (state of the art när det kom)
Edit: Här finns en för w98se: http://www.video-drivers.com/companies/771.htm Passar inte den så kolla på huvudsidan www.video-drivers.com efter just din tillverkare.
Edit2: Tillverkaren 3Dfx tror jag är "generic driver" som borde passa till alla tillverkare. Där fanns dessutom drivisar för win2k (beta) och win ME.

|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |