Söderlund
Jagad
Har precis återvänt från en kort sväng med gixxern. Har aldrig tidigare fått ett sånt fett wobbel som idag. Jag har tydligen suttit i min säkra "styrdämpar- bubbla" och trott att man kan behandla hojen hur som helst efter en bakhjulskörning. Har tidigare släppt ner den med tvärställt styre och den har rätat upp sig efter några få slag...men inte idag. Hade åkt ca 1 km på slangen och var uppe i runt 200, kommer till en lång höger och lutar med lite men bestämmer mig för att släppa ner. Hojen wobblar och håller på kasta av mig, efter mig lämnade jag en 100m svart "orm". Men helt plötsligt, när jag har börjat fundera på vilka träd jag ska sikta mellan slutar det, precis lika snabbt som det började. Utan styrdämp hade jag klotat, trodde bara att den skulle hjälpa mig lite snabbare.
Är detta vanligt? Jag har slitet fram, kan detta ha påverkat? Nu är det slut på nedsläpp i kurvor...brrr...
Är detta vanligt? Jag har slitet fram, kan detta ha påverkat? Nu är det slut på nedsläpp i kurvor...brrr...