Wiseco

Duells säljer wiseco, och dom har många återförsäljare över landet.

Ett tips är annars att kolla på ebay ifrån tyskland eller england, kortare leveranstid, billigare frakt och ingen tull eller moms som det blir om man beställer ifrån staterna.

På kolven till min ktm sparar jag runt en tusenlapp på det, kan vara värt att eventuellt vänta någon dag extra då.

Duells säljer wiseco, och dom har många återförsäljare över landet.

Ett tips är annars att kolla på ebay ifrån tyskland eller england, kortare leveranstid, billigare frakt och ingen tull eller moms som det blir om man beställer ifrån staterna.

På kolven till min ktm sparar jag runt en tusenlapp på det, kan vara värt att eventuellt vänta någon dag extra då.

Tror motospeed också är officiella återförsäljare för wiseco, annars skulle jag rekommendera finska duells om du är intresserad av support och hjälp.

Handla från andra sidan pölen fungerar väl fortfarande med vettig dollarkurs men räkna in frakt, tull och moms direkt för prisjämförelsen.

Tror motospeed också är officiella återförsäljare för wiseco, annars skulle jag rekommendera finska duells om du är intresserad av support och hjälp.

Handla från andra sidan pölen fungerar väl fortfarande med vettig dollarkurs men räkna in frakt, tull och moms direkt för prisjämförelsen.

Motospeed har inte wiseco, duells har inte...
Svensk importör av wiseco är Jofrab (enl wiseco usa).
Men vid samtal med jofrab finns inte 2954xg(1170 Kawasaki) i deras sortiment..:huvet

Köp från USA. Även om du får tulla så blir det billigare än här hemma. Alternativt kolla i Storbritannien.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back