Windows validerings verktyg

Infamous skrev:
hörde att det tydligen skulle poppa upp ngn gul grej jämte klockan om man inte hade rätt version....(innan man hade startat om, vilket jag ännu inte gjort...)
Så vart det för mig...
Men det gick hur bra som helst att avinstallera valideringsverktyget i lägg till/ta bort program så var den saken ur värden...
En kul grej som jag lagt märke till när jag läst diverse forum på nätet är att så många har problem med att medelandet om fakad cd nyckel ploppar upp.. OM antalet stämmer så har säkert var 4:e xp anvädare pirat windows:)
Iofs så har mikrosaft haft problem med det nya control verktyget så det kan ju vara därför...
Kanske tur att inte alla program tillverkare skickade ut liknande verktyg för då skulle nog ganska många ha problem hahaha.....

En sak man råkar ut för utan "validering" är att man inte kan ladda enstaka filer som kan krävas vid installering av andra program...

Norton Internet Security ville att man skulle hämta en fil hos M$, som man bara fick ladda om man var validerad...

UltraMarine skrev:
En sak man råkar ut för utan "validering" är att man inte kan ladda enstaka filer som kan krävas vid installering av andra program...

Norton Internet Security ville att man skulle hämta en fil hos M$, som man bara fick ladda om man var validerad...

norton.. HAHAHAHHAHA :rofl

UltraMarine skrev:

Men som sagt... byt ut .dll filen i win 32 så tror ms att din dator ÄR validerad...

finns en .dll fil som heter LegitCheckControl.dll byt ut den befintliga ( i felsäkertläge) så är det klart sen... filen får du jaga på dc eller nått...

jorö......pluppen i hörnet dök upp....

skulle byta dll filen, men programmet startar om så snabbt att jag hinner fan inte....back to ruta ett.....ska värma upp fingrarna lite....

måste starta datorn i felsäkert läge... och om man redan kört valideringen kan man behöva trixa lite för att få bort validerings ikonen...

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back