Windows 8, Svensk tangentbordslayout borta?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Fick en krasch i mitt win 8.1

Efter att jag fick igång det igen så är det engelskt tangentbord oavsett vad jag väljer i inställningar?!

Provat att ta bort svenska, installera engelska, boota om för att sen göra tvärtom men det hjälper inte?

Står att jag använder svenska och har svensk tangentbords layout men har inget åäö..


Hilfe bitte!
 
Går det inte att återställa systemet till tidigare datum innan kraschen?

Så här återställer du datorn utan att ta bort filer
Svep från den högra kanten av skärmen, tryck på Inställningar och sedan på Ändra datorinställningar.
(Om du använder en mus pekar du i det övre högra hörnet av skärmen, rör pekaren nedåt, klickar på Inställningar och sedan på Ändra datorinställningar.)
Tryck eller klicka på Uppdatera/återställa och sedan på Återställning.
Tryck eller klicka på Kom igång under Återställ datorn utan att dina filer påverkas.
Följ anvisningarna på skärmen.
 
Går det inte att återställa systemet till tidigare datum innan kraschen?

Så här återställer du datorn utan att ta bort filer
Svep från den högra kanten av skärmen, tryck på Inställningar och sedan på Ändra datorinställningar.
(Om du använder en mus pekar du i det övre högra hörnet av skärmen, rör pekaren nedåt, klickar på Inställningar och sedan på Ändra datorinställningar.)
Tryck eller klicka på Uppdatera/återställa och sedan på Återställning.
Tryck eller klicka på Kom igång under Återställ datorn utan att dina filer påverkas.
Följ anvisningarna på skärmen.

Da kraver den windows 8 skivan, har bara uppdateringsskivan..
 
Bor inte den har vara Normal start?

Andrar jag blir det selektiv efter boot iaf..

Selektiv.jpg
 
Perfa!

Tankte installera om nu, men bekrafta alternativ hamnar i internet explorer och gar inte att godkanna!
Heja!

insta1.jpginsta2.jpg
 
Fixar du inte skivan den vägen så skicka ett PM. Jag har en Win 8 oem jag gjort en iso fil av.
 
Vad för typ av "cp" problem ?
Är det fel på din hårdvara kanske.
Annars om möjlig formatera om disk och sedan lägg på 8.0 och uppdatera till 8.1 via webb, ca 3.6GB
Kanske är fel på din Windows 81. skiva
 
Vad för typ av "cp" problem ?
Är det fel på din hårdvara kanske.
Annars om möjlig formatera om disk och sedan lägg på 8.0 och uppdatera till 8.1 via webb, ca 3.6GB
Kanske är fel på din Windows 81. skiva

Var lite luddig, nya ISON var problemfri :)

Var mer lack på det tidigare CP-problemet(en) som beskrevs i tråden :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top