Winamp?

smorgos

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Z750 -04
Har tröttnat på att köra musiken med windows media player, är det Winamp som gäller för att köra musiken eller finns det något bättre?

Jag kör Media Monkey, som i sig bygger på winamps motor men har ett enligt mig bättre katalogiseringssystem och en trevlig funktion för att kolla och uppdatera taggar. Samt enkelt att konvertera till cd skivor

Winamp :tummenupp

Hatar alla stora program som tar en massa utrymme i minnet och på skärmen, Winamp + EQ o Playlist är lagom stort och tar lagom lite minne.

Jag har Winamp 5.35 på min. Snabbt och funkar bra. Självklart med gamla hederliga utseendet =)

Gamla winamp bör man nog inte köra med tanke på att det har kraftiga säkerhetsproblem. Finns mer info på winamps sida. Själv kör jag winamp och den lilla tid jag har använt Itunes så har jag upplevt det precis tvärtom, winamp drar mkt mindre processor+minne. Jag kör iofs Vista så det kan bero på det också, men winamp är mitt val.

Winamp, eller Foobar om du känner dig sugen på nåt extra klurigt. Själv kör jag winamp, har haft äckliga iTunes installerat pga att jag har en iPod men nu ser jag mig om efter alternativ till det skitprogrammet när jag ska ladda låtar till iPoden..

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!