Winamp problem

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Yamaha yzf thundercat -97
Hej
Jag har fått en playlist skickad till mig från en kompis och enligt honom skall jag bara kunna öppna playlisten i winampen och börja spela låtarna, dock funkar det inte för mig. Stoppknappen på winampen lyser hela tiden och det händer absolut ingenting när jag trycker på play. Dubbelklickar jag på en låt i playlisten så börjar den rabbla igenom playlisten dvs det ser ut som om listan laddas om igen och playknappen blir aktiv en liten stund och sedan går den över till att aktivera stoppknappen igen och man kan inte få den att överhuvudtaget spela någon låt. Vad är det för fel, någon som har någon idé. :Bugar :Bugar

/Sussi

Har du bara fått en fil som slutar på .pls eller .m3u så är det bara just en spellista, själva låtarna är separata filer. Du måste alltså få din kompis att skicka alla låtarna i spellistan också. Om du vet säkert att du har alla låtar så måste låtarna ligga på samma ställe på hårddisken hos dig som hos din kompis (t.ex. c:/mp3) eller att spellistan ligger i samma katalog som låtarna.

Coola Ola skrev:
Har du bara fått en fil som slutar på .pls eller .m3u så är det bara just en spellista, själva låtarna är separata filer. Du måste alltså få din kompis att skicka alla låtarna i spellistan också. Om du vet säkert att du har alla låtar så måste låtarna ligga på samma ställe på hårddisken hos dig som hos din kompis (t.ex. c:/mp3) eller att spellistan ligger i samma katalog som låtarna.

Tack för tipset, det var sökvägen som inte stämde för mig men nu funkar det :banana
/S

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard