Win7 Godmode

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Skapa ny mapp, döp den till
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Börja lek! :banana

Märkte tyvärr att även denna funkar *konspiration*
MonaSahlin.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

En lite varning dock, din dator kan bli svåranvänt efteråt, och du kommer inte att kunna öppna filhanteraren som vanligt utan måste återställa genom dos fönster och kommandon, lite bökigt för den som inte är van.
(gäller speciellt vista64)

En lite varning dock, din dator kan bli svåranvänt efteråt, och du kommer inte att kunna öppna filhanteraren som vanligt utan måste återställa genom dos fönster och kommandon, lite bökigt för den som inte är van.
(gäller speciellt vista64)

Vad jag vet så buggar det i just vista64, och problemet blir om man skapar mappen på Desktop, då kan det bli en loop av dator kraschar->startar om->kraschar :D

Vad jag vet så buggar det i just vista64, och problemet blir om man skapar mappen på Desktop, då kan det bli en loop av dator kraschar->startar om->kraschar :D
Du kanske skulle nämnt det i först posten så inte 58 stycken redan provat och hamnar i loopen och svär att retroaktiv abort är en bra ide på vissa individer ;)

Du kanske skulle nämnt det i först posten så inte 58 stycken redan provat och hamnar i loopen och svär att retroaktiv abort är en bra ide på vissa individer ;)

Såg det på några sidor i efterhand :gnissla

Det kan stå vad som helst istället för godmode. Det som sker är att man får en genväg till en kontrollpanel. Där får du alla inställningar listade direkt och slipper gå igenom w7 kontrollpanel för att hitta inställningen. För dem som är nyfikna.

he he

Skapar man den på C:\ krashar utforskaren när man ska gå in på C:\.
Det jag fick göra var att öppna en kommandotolk ställa mig i rooten på C:\ skriva in "rename GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C} GodMode.doc" utan "" och trycka enter. Sedan kunde jag ta bort filen GodMode.doc via utforskaren. Så går det när man inte läser hela tråden. :näsblod Tänkte om någon gjort samma sak och inte vågar fråga hur man fixar till det. :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg