Wiiiiiiiiie:)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Trådskaparen-> Hur lång tid tog det innan du vågade trycka på knappen för att rätta provet?:D

Själv så får man förhoppningsvis sitt A1-körkort uppgraderat den 27/6. Ååår kvar känns det som:huvet
 

attack

Greve
Gick med
17 Feb 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R600 K1
Jag fick 61 på teoriprovet ;) Men jag fick inte min uppkörningstid förän den 3 juli :O
 

Anderberg

Aldrig nöjd
Gick med
29 Nov 2006
Ort
Färingsö
Hoj
KTM EXC 450 -09, KTM EXC 300 -09
Tjaa!
Själv så har man teori provet 11 juni. Hittade den här på hemsidan View attachment 195541. Ni som klarat teori provet tror ni att ni hade haft någon hjälp ifall man pluggade på dom här sakerna :)

Alex​

Värkar hyffsat, men jag pluggade bara boken och lite på ett program som syrran hade till sitt körkort ås gick det susen:yoparty


Krille: typ 5 min:p ahha själv då;)

För mig så kanske det tog 2 min, men sen höll jag för ögonen efter ja klicka och vågade inte kolla:D (52 rätt:gnissla )
 

loffe_90

91a, inte 90
Gick med
4 Jun 2006
Ort
motala
Hoj
rs 06
haha aa det kändes RIKTIGT jävligt innan man tryckte på knappen asså... Pulsen måste vart närmare 200 eller nått:D
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Mesar! Själv så klickade man sig igenom provet skit snabbt och va klar först i hela salen och klickade på rätta knappen och fick 54 poäng, fick papper och gick hem. :yoparty
 

Anderberg

Aldrig nöjd
Gick med
29 Nov 2006
Ort
Färingsö
Hoj
KTM EXC 450 -09, KTM EXC 300 -09
Mesar! Själv så klickade man sig igenom provet skit snabbt och va klar först i hela salen och klickade på rätta knappen och fick 54 poäng, fick papper och gick hem. :yoparty

Hehe de var duktigt av dig. Men om du skulle bomma kanske det är lättare att få tider för skrivning i Falun än i Stockholm:)
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
haha aa det kändes RIKTIGT jävligt innan man tryckte på knappen asså... Pulsen måste vart närmare 200 eller nått:D

hehe, ja, pulsen var riktigt hög, och det hela blev ju inte bättre när man tryckte på knappen och istället för resultatet kom det upp en liten ruta där det stod förljande: "Du har x frågor markerade, säker på att du vill rätta?" och det gjorde mig bara mer nervös:D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top