Wiiiiiiiiie:)

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Västerås!
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
grattis du med..

KLARADE MIN UPPKÖRNING IDAG OCKSÅ!!!!!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!:tuttar :tuttar :tuttar

Grattis!:)
Ja klarade min uppkörning idag:yoparty

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:tuttar :tuttar :tuttar

Själv så kuggade jag på min uppkörning för jag körde för fort utanför en skola(jag är dum:huvet) och att jag inte planerade min körning. Men vad är oddsen när man köpt en mc på söndag och kommer hem runt 23 tiden och kör lite på gatan i ca 20 min och har uppkörning nästa dag kl 08:15? Dock så var det bara dumma grejer jag kugga på :huvet :huvet :huvet
 

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Ort
sundsvall
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
Jag klarade teorin idag! och ska köra upp den 19/7^^

bokade på samma gång några körlektioner.. men när jag fick kvittot fanns där 11 stycken dubbeltimmar:O skulle gå på 12k:S
 
Last edited:

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Västerås!
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Jag klarade teorin idag! och ska köra upp den 19/7^^

bokade på samma gång några körlektioner.. men när jag fick kvittot fanns där 11 stycken dubbeltimmar:O skulle gå på 12k:S

:D Ring till körskolan och säg åt dem annars skrattar dem åt dig på rasten och äter bullar för att receptionist lyckades lura på dig lite extralektioner.

Hur många lektioner bokade du?
 

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Ort
sundsvall
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
Men asså jag fick så många för att jag jobbar i sommar så jag skulle kolla vilka som passade bäst;) men nu har jag ändrat mig och jag tänker inte köra hos dem eftersom dem är rena fi**or dem sa att det inet fanns något körprov förns juli men så ringde jag in nyss och kollade och då fanns det redan i juni:S
 

Ludde Ludde

Ny medlem
Gick med
17 Dec 2006
Ort
stockholm
Hoj
Yamaha rd 125
Vart finns det mest uppkörningstider? Här i Stockholm fanns det inte innan Augusti. Vart är det lättast att köra upp? :rolleyes:
 

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Västerås!
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Men asså jag fick så många för att jag jobbar i sommar så jag skulle kolla vilka som passade bäst;) men nu har jag ändrat mig och jag tänker inte köra hos dem eftersom dem är rena fi**or dem sa att det inet fanns något körprov förns juli men så ringde jag in nyss och kollade och då fanns det redan i juni:S

Dem kanske fick återbud så ringde du och tog den tiden?:pannkyss Jag skulle kört upp 22 juli... men ringde för någon dag sedan och fich en ny tid 7 juni:)
 

Anderberg

Aldrig nöjd
Gick med
29 Nov 2006
Ort
Färingsö
Hoj
KTM EXC 450 -09, KTM EXC 300 -09
Grattis alla:) Själv har ja uppkörning den 19 juni, känns jävligt långt till dess!!:huvet
 
Last edited:

Oscar S

Fartblind
Gick med
15 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC-R 2014
Tjaa!
Själv så har man teori provet 11 juni. Hittade den här på hemsidan View attachment 195541. Ni som klarat teori provet tror ni att ni hade haft någon hjälp ifall man pluggade på dom här sakerna :)

Alex​

Bästa tipset jag kan ge är att ni Kan ladda ner teoriprov på typ piratebay, hjälpte mig jävligt mycket eftersom man får en förståelse för hur det går till och hur dom tänker.
 

alExz1

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2006
Ort
Åbersberga
Hoj
honda nsr 98 såld
Bästa tipset jag kan ge är att ni Kan ladda ner teoriprov på typ piratebay, hjälpte mig jävligt mycket eftersom man får en förståelse för hur det går till och hur dom tänker.

Ok.
jo men jag har 2 st pogram som jag nött sönder :tummenupp så det ska inte va några problem. Men va tror du om filen jag skicka är innehållet något man absolut ska kunna för att klara teaorin ?
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top